סוגים שונים של חיפוי עץ לקיר

כשאתם מחפים את קירות הבית בעץ, אתם מרוויחים בצורה ניכרת בעיצוב הבית

שימוש בעץ הוא שימוש ותיק במיוחד בכל מה שנוגע לעיצוב הבית, וברחבי העולם כולו העץ משמש עבור בנייה של בתים פרטיים ועבור עיצוב פנימי של מרחבים שונים. עיצוב הבית באמצעות עץ הוא פחות נפוץ בצורתו הקלאסית בישראל בשל תנאי מזג האוויר, סכנות שריפה וכדומה – ועם זאת, מי שמעוניין ליהנות מהיתרונות האסתטיים המשמעותיים של העץ בעיצוב הבית שלו, יכול ליישם חיפוי עץ לקיר בבית. חיפוי קירות מעץ יכול להיות פנימי או חיצוני ולהתאים למטרות שונות ומגוונות – וכעת ניגע באפשרויות השונות ובסוגים השונים של חיפויים.

 

סוגים שונים ואפשרויות שונות של חיפוי עץ לקיר, והיתרונות שלהם לעיצוב הבית

• חיפויים מעץ טבעי – האפשרות הקלאסית והאיכותית ביותר של חיפוי עץ לקיר היא שימוש בעץ טבעי למטרה זו. העץ יכול להיות עץ אלון טבעי, עץ טיק בורמזי, עץ סידר (ארז) אמריקאי ועוד אפשרויות רבות ומגוונות. בכל מקרה, השימוש בעץ הטבעי הוא איכותי מאוד מבחינה ויזואלית, תחושתית ומבחינה יצירת בידוד וחימום נעימים במרחב – אבל מדובר באפשרות שהיא באופן כללי יקרה ולא תמיד קלה ליישום בכל מרחב.חיפוי עץ לקיר
• חיפויים דמויי עץ – החיפוי יכול להיות גם מאריחים דמויי עץ, שהם גם עמידים יותר בפני שחיקה ובפני חום, וגם זולים יותר ליישום על פי רוב מהעץ הטבעי. מי שמחפש תחושה של עץ טבעי לא ייהנה מהם באותה המידה, אבל מי שמחפש מראה איכותי במחיר סביר יכול בהחלט ליהנות ממנו וליישם אותו בפשטות.
• חיפוי פנימי או חיצוני – עוד אפשרות שחשוב להבין היא שחיפוי קיר מעץ יכול להיות מיושם הן למרחבים פנימיים כמו מטבח או חדר סלון, והן לעיצוב חיצוני של המבנה בבית פרטי. הכל בהתאם לרצון שלכם ולהשקעה שלכם.

דרך שירות איכותי בתחום, תוכלו לעצב את הבית שלכם בצורה פשוטה ואיכותית

בכדי ליישם חיפוי קיר מעץ על הצד הטוב ביותר, בכל סוג שרצוי ובכל מרחב מבוקש, אתם זקוקים לשירות המתמחה בתחום. שירות שכזה יתאים לכם את החיפוי האיכותי ביותר עבורכם, ויבטיח יישום איכותי שלו בבית שלכם.