ריהוט משרדי מעוצב לבית

לעיצוב המשרד הביתי יש קשר ישיר לאיכות העבודה ולאפקטיביות כמו גם לניראות מול הלקוחות. בחרו רהיטים מעוצבים ואל תשכחו שיהיו גם נוחים וארגונומיים.

עולם העבודה השתנה לבלי היכר ומי שאחראית לכך בעיקר היא רשת האינטרנט. רשת האינטרנט מאפשרת לנו לעבוד מכל מקום בעולם בו יש חיבור ובעבר עבודה משרדית היתה יכולה להתבצע רק ממשרד. היום, יש לא מעט אנשים שעובדים מהבית וחוסכים את הוצאות המשרד, מאבזרים לעצמם את חדר העבודה שלהם, מקבלים לקוחות ובעיקר מתנהלים אך ורק באמצעות הטלפון, המכשיר הנייד והמחשב. לריהוט משרדי מעוצב בבית יש חשיבות גבוהה והנה שתי הסיבות העיקריות למה אתם צריכים להשקיע בריהוט כזה ולא לנסות לחסוך, השקעה שתחזור אליכם בוודאות.

לייצר אוירה מתאימה

עבודה משרדית מהבית נוחה יותר מאשר עבודה במשרד מחוץ לבית. אפשר לקבוע את שעות העבודה, לתזמן אותן ככה שאפשר יהיה גם לקחת את הילדים למוסדות החינוך ולהוציא אותם, לא צריך להכין מראש אוכל לעבודה ועוד דברים רבים שהופכים את העבודה לנוחה יותר. מצד שני, מי שלא ייצר אוירה של עבודה, מי שלא יקפיד לעשות את ההפרדה הדרושה לא יהיה אפקטיבי והפיתויים בבית רבים. השקעה בריהוט משרדי מעוצב היא חלק מאותה הפרדה ויצירת אוירה מתאימה מכיוון שריהוט כמו במשרד רגיל גורם לעבודה אפקטיבית יותר, רצינית יותר ובעיקר מתמשכת יותר.

ריהוט משרדי לבית

ניראות מול הלקוחות

חלק מאותם אנשים שעובדים מהבית מקבלים גם לקוחות בבית. חלל העבודה בו הם עובדים הוא המשרד שלהם והלקוחות תופסים את הרצינות שלהם בהתאם. מי שיביא לקוחות הביתה ולא יהיה עם ריהוט משרדי מרשים, ריהוט מעוצב שגורם לתחושה נוחה ובעיקר מצביע על איש מקצוע רציני עלול להיפגע מכך. לקוחות גם ככה פחות מרגישים בנוח להגיע לבית פרטי אך אם הם ייכנסו ויגיעו למשרד הביתי שייראה בהתאם זה יפיג אצלם את חוסר הנוחות. אם אתם רוצים לעבוד מהבית אך לא רוצים להיפגע מבחינת הלקוחות שלכם אתם צריכים ריהוט מעוצב שיעשה את העבודה בשבילכם.

חשיבה אנכית

יש הבדל גדול בין משרד שממוקם בתוך חלל גדול ובין משרד בחלל קטן ובטח כשמדובר על משרד ביתי בו הגבלת המקום משמעותית יותר. בעיצוב המשרד הביתי ובבחירת הריהוט שלו החשיבה צריכה להיות בעיקר אנכית ופחות אופקית. כחלק מבחירת הריהוט חשוב להתקין מדפים לגובה שיהוו פתרון מצוין לשטח המשרד הביתי הקטן. כדאי כמובן שאלו יהיו מדפים מודרניים שיתרמו לעיצוב הכללי של המשרד הביתי.

ניצול הטכנולוגיה

ריהוט משרדי כולל כמובן גם מכשירים שונים שישרתו אתכם במהלך העבודה, מכשירים כמו סורק, מדפסת, מכונת צילום וכדומה. הטכנולוגיה של היום מצמצמת את כמות המכשירים הזו והופכת אותם למכשיר אחד והפתרון האידיאלי במשרד הביתי הוא מדפסת משולבת. אם החלל המשרדי שלכם בבית קטן במיוחד אתם יכולים לנצל את הטכנולוגיה האלחוטית ולמקם את המדפסת המשולבת בחדר אחר.

אל תשכחו – ארגונומיה

עם כל הכבוד לעיצוב חשוב לתת גם את הדעת לארגונומיה. בבחירת השולחן, הכישסא ושאר הרהיטים וודאו שהם בגודל ובגובה המתאימים ושתוכלו לעבוד עליהם זמן רב בלי שתתחילו לחוש בכאבים

באדיבות http://www.super-desk.co.il/