עיצוב חדרים לעסקים

העסק שלכם יכול להיות הרבה יותר מושך אם רק תשקיעו בעיצוב שלו. הבעיה היא שהשקעה בעיצוב היא לא רק עניין של רצון אלא עניין של הבנה ויכולת. מה עושים כדי לעצב את החדר בצורה הכי טובה שיש? הנה כמה דברים שיעזרו לכם להבין טוב יותר גם בלי מעצב פנים.

להשקיע בריהוט לעסקים

ריהוט לעסקים הוא הדבר החשוב ביותר כדי לעצב את החדר כמו שצריך. בין אם מדובר במסעדה, במשרד או בלובי המתנה, הריהוט הוא זה שייצור את עיקר האווירה. בהמשך עוד נדבר על פרמטרים אחרים כמו למשל התאורה או הרצפה, אך אין ספק שהגורם שאליו ייחשפו הלקוחות בראש ובראשונה יהיה הריהוט. יש לא מעט קטלוגים של כל מיני חברות שונות, גדולות וקטנות, שיציעו לכם ריהוט לעסקים מגוון במיוחד, אך במידה ואתם לא מוצאים תמיד תוכלו לבחור ריהוט מותאם אישית שזוהי אפשרות מהירה ומותאמת יותר, גם לעיצוב וגם לממדים והנדרשים.

ריהוט לעסקים

לבחור תאורה מתאימה

אין כזה דבר תאורה מושלמת וחשוב שתוציאו את הביטוי הזה מהראש. יכול להיות שלעסקים מסוימים תאורת לד, שנחשבת כיום לתאורה הטובה והחסכונית ביותר, פשוט לא תתאים. יש הרבה המלצות למקם תאורה מפוזרת, קרי למקם כמה גופי תאורה קטנים ולא גוף תאורה אחד גדול, אך גם זו המלצה ללא בסיס אמיתי. מה כן אפשר לעשות? לחשוב היטב איזו אווירה אתם רוצים ליצור בחדר, ולכן בחירת התאורה תהיה אחד השלבים האחרונים. תחילה יש לבחור את הריהוט ואת הצבעים הדומיננטיים שישלטו בחדר, ולאחר מכן בחיר התאורה כבר תהיה טבעית יותר.

לא להעמיס בפריטים

מרוב עצים לא רואים את היער הוא אולי משפט שיסכם יותר טוב מכל משפט אחר את הפרמטר הזה. אין ספק שפריטי עיצוב יכולים להיות נהדרים אך ככל שיהיו יותר פריטים כך כל פריט יקבל משקל משמעותי פחות. כמובן שיש חדרים לעסקים שיהיו נהדרים למרות פריטי עצוב רבים שיהיו על השולחן ועל הקירות, אך זה לא נכון לגבי כל עסק ולמעשה מוטב ליצור אווירה יותר משוחררת ומאווררת ולשקול היטב כל פריט שאתם רוצים למקם.