עוברים דירה? התקינו בה תריסים חשמליים

עיצוב הדירה החדשה הינו אחת החוויות השמחות במעבר

לאחר כל הבירוקרטיות, השקעת הכספים, ואריזת הדירה החדשה, אתם סוף סוף בביתכם החדש. בית חדש הוא כמו דף חלק, ניתן לעצב אותו בהתאם לרצונכם, ולהפוך אותו לדומה, או שונה לחלוטין מביתכם הישן. גם אם אתם לא עוברים לבית משלכם, אלא פשוט עוברים מדירה שכורה אחת לאחרת, ישנם עדיין מגוון שלם של נגיעות עיצוביות אשר ביכולתכם להעניק לדירה החדשה. עיצוב הבית הינו הביטוי המובהק ביותר לאישיות ולטעם האישי של השוהים בו. ניתן לעצב אותו בצורת קן חמים, או בצורה מודרנית ופתוחה. ההשקעה בעיצוב עצמו לא חייבת להיות אסטרונומית, וישנן נגיעות כמו הוספת תריסים חשמליים אשר לעומת עלותם הינם בעלי השפעה רבה.

תריסים חשמליים מעניקים גוון עיצובי חדשני לבית

תריסים חשמליים

כאמור תריסים חשמליים יוסיפו נופך שלם ושונה לביתכם. לתריסים חשמליים השפעות משמעותיות ואפשרויות עיצוביות שונות על הבית, ובתוך כך:

  • שליטה על כמו אור השמש החודר: תריסים חשמליים מאפשרים שליטה קלה ונוחה על חדירת האור מבחוץ אל תוך הבית. כך, מעבר לצבע ולצורה העצמאית שלהם, הם משפיעים באופן ישיר על תאורת הבית ובכך על המראה של כלל הרהיטים והחפצים.
  • מראה מודרני וחדשני: תריסים חשמליים הינם פריט ייחודי, המעניק לכל חדר בו הם מותקנים מראה מודרני ומתקדם. הוספת מערכת אוטומציה לתריסים החשמליים, תאפשר לכם לשנות את מצבם בכל רגע נתון בכל חדרי הבית. יום חורפי ואתם מעוניינים באווירה חמימה וסגורה? אין בעיה, בלחיצת כפתור סגרו את התריסים. יום חם ואתם מעוניינים לקרר את הבית אך לשמור עליו מואר? אין בעיה, הורידו את התריסים עד הסוף אך שנו את זווית החסימה שלהם כרצונכם.

 

מאחר ומדובר במכשיר חשמלי לכל דבר, חשוב לבצע את הרכישה מספק מומחה

ככל מכשור חשמלי, תריסים חשמליים עשויים להתקלקל, ולהינזק בהינתן שימוש ממושך או בניגוד להנחיות היצרן. חשוב שתבחרו לרכוש את התריסים החשמליים לביתכם החדש מספק מומחה, אשר ייעץ לכם על אופן השימוש, והתאמתם לעיצוב הדירה.