סוגי רשת לגדר

יש מגוון רחב של גדרות שיכולות להיות נפלאות בבית ובעסק אך רשת לגדר היא אחת הבחירות הטובות ביותר. למה היא כל כך טובה ואלו רשתות קיימות? הנה מאמר שיסביר את הכול מהכול.

מה טוב ברשת לגדר?

רשת לגדר היא אחת הגדרות הכי טובות שיש בעיקר בגלל המחיר. אין ספק שאם אתם רוצים לבחור גדר לבית כדי להגן עליו ולשמור על הפרטיות שלכם, ככל הנראה תבחרו גדר מעט יותר יקרה ואולי אף פחות חזקה, שכן רמת הסיכון של הבית שלכם בכל זאת יחסית נמוכה. זה מה שמשפיע על הבחירה וגורם לגדרות עץ ופלסטיק להיות נפוצות יותר אך בעסקים ובתעשייה יש צורך בגדרות זולות יותר, שקל להתקין אותם וכמובן גדרות חזקות יותר. הנה כמה סוגי רשתות לגדר שצריך להכיר.

מגדר פלסטיק ועד גדר ממתכת

• אחת הגדרות הנפוצות ביותר היא גדר הפלסטיק. גדר פלסטיק חלשה יחסית לגדר מתכת ואפשר להבין זאת באופן טבעי אם כי היא מיועדת למקומות שבהם אין חשש לחדירה של אנשים לא רצויים, ולכל הפחות לא כאלו שהחדירה שלהם יכולה לגרום נזק רב. למה הכוונה? אם מדובר בגדר ביטחונית אז כמובן שאי אפשר להציב רשת פלסטיק לגדר, אך אם מדובר בהופעה כלשהי או אירוע, המחיר והנוחות של גדר פלסטיק שווים רק כדי לסמן גבולות.

רשת גדר ממתכת היא הגדר החזקה ביותר שיש אך כאן יש כמה סוגים. תחילה יש לציין את הגדר הכי טוב מבין כולם שהיא הגדר המגולוונת. רשת מגולוונת היא למעשה רשת עם ציפוי אבץ, אמנם עולה יותר אך עמידה מאוד לאורך שנים וגם נראית טוב יותר.

• יש רשתות ממתכת שמתאימות ללולים כיוון שהמרווחים ביניהם קטנים מאוד. יש רשתות יותר פתוחות שמתאימות למתארים עירוניים ובעיקר לגני ילדים וכן הלאה.

רשת מולחמת או רשת פרוסה

רשת מולחמת היא הרשת היקרה יותר אך החזקה יותר. רשת זו מותקנת במקום בעזרת הלחמה ולכן קשה מאוד לפרק אותה. בניגוד לרשת זו, רשת פרוסה מגיעה כגליל ואחרי שהתקינו עמודים במקום שבו היא אמורה להיות פשוט פורסים אותה וכך ההתקנה מהירה ביותר.