כיצד בוחרים שער חשמלי לבית פרטי?

שער חשמלי לבית יכול לשנות אותו לחלוטין וכמובן לטובה. שערים חשמליים ידועים ברמת בטיחות גבוהה הרבה יותר משערים ידניים וגם העיצוב שלהם יוצא דופן. יחד עם החדשנות שהם מכניסים לבית שלכם, בין אם יש לכם בית מגורים משותף או בית פרטי, אתם נהנים עד הסוף. עם זאת, יש לבחור אותו נכון ובמאמר זה נסביר בדיוק כיצד בוחרים אותו.

קודם כל להבין מה אפשר לבחור

אם אתם רוצים לבחור שער חשמלי לבית אתם חייבים לבצע בחירה טובה, ואת זה תוכלו להגשים רק אם תעברו על כל הסוגים הקיימים. יש שער נגרר, יש שער קונזולי, יש מחסומי זרוע, יש שער גלילה, יש שערי כנף והרשימה עוד ארוכה. כדי לבצע את הבחירה הכי טובה אתם חייבים להבין מה היתרון והחיסרון של כל אחד מהם וכמובן מה בכלל יכול להיות מותקן אצלכם בחצר. חשוב לשים לב כי לא מדובר על ההתאמה לפי ההעדפה האישית שלכם אלא כרגע רק על סוגי השערים החשמליים שבכלל אפשר להתקין אצלכם בחצר באופן מעשי, כי לא תמיד שער גלילה או שער נגרר יתאימו.

להתרשם מהחברות ומהקטלוג שלהם

השלב הבא בבחירת השער החשמלי, אחרי שהבנתם אלו סוגי שערים חשמליים קיימים ואלו סוגי שערים יכולים להתאים לבית שלכם, חשוב מאוד להתרשם מהחברות השונות. בסופו של דבר את סקר השוק אתם לא מבצעים לגבי השערים עצמם אלא גם לגבי החברות שיכולות למכור לכם אותם. יש מגוון רחב של חברות בישראל כאשר יש חברות מנוסות יותר ויש מנוסות פחות, יש כאלו עם מגוון רחב מאוד ויש כאלו שיש להם רק כמה סוגים ספורים וכן הלאה. ההבדלים בין החברות יכולים להיות רבים מאוד ותמיד חשוב לבחור חברה מנוסה, עם המלצות רבות וכזו שמציעה שירות אדיב ומחיר הוגן.

לבחור שער לפי התקציב המתאים

אם כבר הזכרנו את המחירים ההוגנים ששערים חשמליים צריכים לעלות, חשוב מאוד שתבינו מה המחירון הממוצע. כאשר אתם יודעים מה המחיר הממוצע לסוג שער מסוים, כמובן לפי הגודל שהוא צריך להיות אצלכם בחצר, אתם חייבים להבין מה התקציב האפשרי שלכם כאשר הוא חייב להיות מציאותי בהתאם למה שהשוק מציע. כך תוכלו להבין אלו שערים מתאימים לכם ואלו לא, גם מבחינת מה שהארנק שלכם יכול לספק. יכול להיות שהפרמטר הזה משפיע בעיקר על העיצוב כיוון ששער מעוצב יעלה בדרך כלל יותר משער רגיל.

שערים חשמליים ומעוצבים

שער חשמלי מעוצב יכול להפוך את הבית שלכם לדבר אחר לגמרי. מבית משעמם שאין לו ערך מוסף, הבית שלכם יכול להתפאר בחדשניות הכי גבוהה שיש. שער חשמלי מעוצב יכול להיות מכל הסוגים, אולי מלבד מחסום זרוע שבו אין כל כך מקום לשחק עם העיצוב ולהעלות אותו ברמה ניכרת. שער נגרר או שערי גלילה נחשבים להכי מעוצבים שיש אך גם שער כנף שנפתח על הקרקע כמו דלת יכול להיות יוקרתי במיוחד, כאשר יש אפשרות לקבל עיצובים מרשימים מאוד בעזרתו.

אל תשכחו את אפשרויות הפתיחה

כאשר אנו מדברים על אפשרויות הפתיחה של שערים חשמליים, אנו לא מדברים על הכיוון בהם הם נפתחים אלא על הדרך בה אתם פותחים אותם כדיירים. יכול להיות שתתקשרו לטלפון מסוים מהטלפון שלכם והוא ייפתח, יכול להיות שתצטרכו ללחוץ על איזה כפתור בשלט ויכול להיות שרק תתקרבו אליו והוא ייפתח לפי לוחית הרישוי. את מנגנון הפתיחה יש לבור בקפידה רבה לפי הנוחות שלכם, כך תוכלו לקבל את הבית הכי נוח שיש.