טיפים לעיצוב החדר

עיצוב החדר שלנו הוא אחד מהשלבים המהנים ביותר במעבר לנכס חדש

עיצוב החדר שלנו הוא אחד מהשלבים המהנים ביותר בכל מעבר לנכס חדש. האפשרות שלנו לעצב מרחב מחייה בו אנו יכולים להרגיש הכי בנוח בעולם היא מרתקת, ומאפשרת לנו ביטוי עצמי אשר לא היינו מסוגלים אליו בשגרת היום יום שלנו. האלמנטים השונים בעיצוב הבית והשילוב ביניהם יוצרים מרחב אשר אין כמותו בעולם, ולמעשה אין לנו יכולת להפריד ביניהם לאחר שהמצב גמור. צביעת הקירות ובחירת הרצפות הם הבסיס של עיצוב הבית.

לאחר מכן מגיע השלב השני של בחירת הריהוט המתאים, כאשר ההתחלה היא ריהוט קבוע כמו ארון קיר נייח. חשוב מאוד שכל שלב יהיה מסונכרן עם השלב הקודם והשלב הבא אחריו, ושתהיה לנו תכנית כללית כלשהי למראה הסופי בו אנו חפצים, כאשר כמובן שעל החזון להיות גמיש ומותאם להפתעות בדרך.

שילוב נכון בין פונקציונאליות לאסתטיקה

למרות ההנאה הגדולה מעיצוב הבית, לעיתים קרובות אנו מתקשים בכך, ולא מצליחים לעמוד במשימה בצורה טובה. הטיפים הטובים ביותר לעיצוב החדר נוגעים לשילוב נכון בין פונקציונאליות לאסתטיקה, כאשר שילוב מוצרים בעלי ערך פרקטי אך במראה יפה כגון ארון קיר מעוצב יכולים להפוך את החדר למופת עיצובי. חלק מהדגשים לכך כוללים בין השאר:

  • מחיר: חשוב מאוד לשמור על מסגרת מחיר המתאימה לכם. אל תתפתו למוצרים אשר אינכם צריכים, ומוצרי חובה כמו ארון קיר תרכשו תוך התחשבות בטווח המחירים שיש לכם אפשרות להשקיע.
  • יעילות: חשוב לבחור ריהוט יעיל ומתאים לתפקיד החדר בטווח הקרוב והרחוק. הימנעו מבחירה של ריהוט וורוד זועק לילדה, במידה והחדר צפוי לשמש אותה גם בגיל ההתבגרות.

ארון קיר

רכשו ריהוט רק מספק אמין ומקצועי

חשוב לבחור ריהוט רק מספק אמין ומקצועי. ארון קיר הנרכש מספק לא איכותי יתבלה במהירות גדולה, והחיסכון הכספי הזניח ברכישתו יתגמד לעומת המאמץ לתקן אותו, או למצוא מחליף הולם בטווח זמן קצר כולל הובלה והרכבה במידת הצורך.