חדרי שינה בסגנון מודרני

חדרי השינה של ההורים נחשבים לחדרים האינטימיים ביותר שבבית. הסיבה העיקרית לכך, היא שאליהם מגיעים רק בני הזוג לצורך שינה, מנוחה, קריאת ספר טוב ופעילות מגוונת אחרת. לכל החדרים האחרים, כולל חדרי הילדים, הנחשבים אף הם לפרטיים, מגיעים חברים ואורחים להתארח. במקרים רבים, חדרי השינה ממוקמים באחד מפינות הבית ולא במרכזו כדי ליצור סוג של הפרדה. במקרים של בתים בני שתי קומות ימקמו, לרוב, את חדר השינה בקומה העליונה והוא יהווה מין יחידה נפרדת הכוללת חדר ארונות, חדר אמבטיה ואפילו מרפסת. בעלי הבית מבקשים לעצב את חדרי השינה בהתאם לצרכיהם וטעמם, ובמקרים רבים, יבקשו לעצמם חדרי שינה בסגנון מודרני.

ארגון הרהיטים הדומיננטים

הפריטים הדומיננטיים בחדרי השינה הם הרהיטים. המיטה הזוגית תופסת נפח גדול מאוד וההחלטה היכן להניח אותה תלויה, בין היתר, בצורתו של החדר, בגישה אליו, במיקומו של הנוף וכדומה. יש הרוצים מיטה מול הנוף ואחרים מבקשים שהנוף יהיה מצד אחד שלה. יש המבקשים שהיא תהיה מול הכניסה לדלת, ואחרים שראשה יהיה בקיר הסמוך לדלת הכניסה וכן הלאה. יהיה צורך בשידות לצד המיטה, בטואלט עם מראה מיוחדת, בכורסא נאה וכדומה. במידה ואין חדר ארונות צמוד, הרי שיהיה צורך גם ארון גדול שיוכל להכיל את הביגוד, התכשיטים, האקססוריז ויתר החפצים אותם מאחסנים ובהם משתמשים.

חדרי השינה

איך בוחרים קו עיצוב?

קו העיצוב של הריהוט יהיה אחיד על מנת ליצור מראה נעים לעין. מרבית הרהיטים מיוצרים מעץ  בגלל החום שהוא מעניק ובגלל שהוא מביא עמו ניחוח של הטבע. ניתן לבחור סוגי יוקרתיים דוגמת טיק בורמזי, מהגוני, אגוז או אלון ואורן שהנם זולים ונפוצים יותר ועוד. עץ מלא נחשב לעץ עמיד מאוד שמחזיק מעמד זמן רב עם בלאי מופחת. ניתן לייצר מיטות וריהוט מעץ מעובד ומחומרים אחרים דוגמת מתכת. יש המשלבים מתכת ועץ ומייצרים ריהוט מעניין עם סגנון מודרני יותר. מיטות מודרניות יכולות להגיע עם עיצוב גלי או ישר בסגנון הייטקי וכדומה. יש עם רגליים גבוהות או נמוכות, עם ארגז מצעים ובלעדיו.  רובן תגענה עם משענת ראש העשויה עץ או מרופדת ועוד.

השלמת המראה הכולל

להשלמת מראה חדר השינה ניתן לבחור מוצרי טקסטיל המוסיפים צבע ואווירה. כך, ייבחרו שטיחים, וילונות, כיסויי מיטה ומצעים. היתרון של כיסויי המיטה הוא באפשרות להחליפם מדי פעם. הרהיטים המסיביים קבועים וצבעם אינו משתנה. לעומתם, ניתן לשנות את כלי המיטה ולהתאימם לעונות השנה, לימים חגיגיים, לערבים אינטימיים וכדומה. בני זוג רבים מעדיפים חיפוי פרקט על הרצפות דבר המוסיף חום ואינטימיות. במידה והחיפוי יהיה מאבן הרי ששטיח נאה על הרצפה ייצור את האפקט החמים הרצוי. לצד כל אלו, ניתן לבחור פרטי נוי שיונחו על השידות, או ייתלו על הקירות ואלו מוסיפים עניין רב לחדר השינה. מומלץ להיעזר במעצבי פנים אשר יעצבו חדר שינה מודרני, הרמוני, נעים ואינטימי.