דלתות מעוצבות חדשות לבית חדש

עיצוב בית חדש כולל בחירה של כל פריט בבית, כולל דלתות כניסה, דלתות פנים ודלתות חוץ. דלתות הבית משפיעות רבות על המראה שלו, ולכן נעדיף כמובן לבחור דלתות מעוצבות אשר ישפרו את מראה הבית ויתמכו בקו העיצובי שבחרנו עבור כל חדר בו הן מוצבות.

אז מה כדאי לדעת על דלתות מעוצבות ואפשרויות הבחירה שלנו?

  • עיצובים: דלתות מעוצבות, כפי שניתן להניח, מגיעות במגוון רחב ביותר של עיצובים, אשר נבדלים זה מזה בצבעם, הפיתוחים על הדלת, החומרים מהם עשויה הדלת ועוד. מגוון זה מאפשר לנו לבחור את הדלת אשר מתאימה בצורה הטובה ביותר לחלל בו היא עתידה להיות מוצבת, כך שלכל סגנון עיצובי נוכל להתאים דלת בצורה מושלמת, בין אם מדובר בסגנון כפרי, שאבי שיק, מודרני ועוד. כמו כן, כיום חברות רבות מציעות הזמנת דלתות בעיצוב אישי אשר מתאימות בצורה מוחלטת לטעמנו האישי.דלת מעוצבת
  • עיצובים דו צדדיים: אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשימוש בדלתות מעוצבות, ובייחוד בדלתות מעוצבות בצורה אישית, הינה היכולת לנצל את שני צדי הדלת. כאשר אנו בוחרים דלת, אנו לא חייבים לבחור דלת בעלת אותו עיצוב משני צדיה, ונוכל להשתמש בהפרדה בין הצדדים לשם בחירת דלת אשר מתאימה מכל צד לקו העיצובי הנבחר בצד שלו.
  • גדלים: גודלן של דלתות מעוצבות גם הוא משתנה בין הדגמים השונים, כאשר בדלתות מעוצבות ברמה גבוהה נוכל למצוא גם גדלים גדולים ביותר או קטנים מאוד, בהתאם לצרכינו. בחירת הגודל מאפשרת לנו להתאים את הדלת לצרכינו, כך שנוכל להעביר דרכה בקלות רהיטים, ליהנות מדלת כניסה גדולה ומרווחת או פשוט ליצור אפקט מרשים בשל השימוש בדלתות גדולות יותר מהסטנדרט.

דלתות מעוצבות מסייעות לנו הן מבחינה פרקטית והן מבחינה עיצובית

כאשר אנו בוחרים דלתות מעוצבות, בין אם מדובר בדלתות כניסה, דלתות פנים או דלתות חוץ, אנו יכולים להתאים אותן בצורה הטובה ביותר לצרכינו- הן העיצוביים והן הפרקטיים, כך שנוכל ליהנות מהשימוש בהן במשך שנים.