אנחנו ב-2018! המשפחה שלכם ראויה לבית נקי כל הזמן

בית עם ילדים מתרוצצים יכול להתבלגן ממש מהר, וכמעט בלתי אפשרי לשמור על הניקיון. כשילדים מתרוצצים בכל מקום, ואתם מתרוצצים אחריהם, להורים אין רגע דל אחד, שום זמן פנוי בשביל עצמם, ובטח שאין להם זמן לנקות את הבית, ובצדק.

אל תניחו לעבודות ניקיון הבית להפריע לכם בשעות היקרות של הבילוי עם הילדים, עם בני זוגכם או אפילו לשבת בשקט עם עצמכם. שירותי ניקיון מקצועיים של חברת ניקיון עוזרים לכם לשמור על הבית נקי, מסודר ומטופח, אפילו עם הקטנים שמתרוצצים בכל מקום.

אז בואו נדבר רגע על היתרונות של שירותי ניקיון מקצועיים

בשיקולי הבעד והנגד, תמצאו שיש רק שיקולי בעד, כי אין באמת שום שיקול שיכול להעיב על התחושה הנהדרת של חיים בבית מעוצב, מסודר, נקי, מאורגן ושנראה מדהים.

אתם יכולים לתזמן שירותי ניקיון בתדירות שמתאימה לכם

חברת ניקיון מאפשרת לכם לתזמן את שירותי הניקיון בכל תדירות שמתאימה לכם. אתם יכולים אפילו להזמין שירותי ניקיון חד פעמיים, או להזמין שירותים קבועים לפעם בשבוע או פעמיים בחודש.

אתם יודעים על מה אתם משלמים ומה אתם מקבלים

אף אחד לא רוצה להיות מופתע מתוצאות שירותי ניקיון שהוא משלם עליהם, ובטח שלא לנחש כמה יעלו לו השירותים המוצעים. זה אולי ברור מאליו, אבל תתפלאו כמה אנשים לא טורחים לסכם מראש את שאלת המחיר, כך שבתום העבודה, הם מופתעים מהמחיר שהם מתבקשים לשלם, ומכאן הדרך קצרה להתרחשות בעיות.

נציגי חברת ניקיון מקצועית ומכובדת מיידעים אתכם מראש לגבי תנאי התשלום כך שאתם יכולים לתכנן את התקציב, ולהחליט אם המחיר מתאים לכם. אתם מקבלים גם הסברים לגבי שיטת התמחור, ומבינים מה המחיר כולל בדיוק.

אתם קובעים את לוחות הזמנים

עובדי הניקיון שנשלחים על ידי חברת ניקיון מקצועית, מגיעים בתאריך ובשעה שאתם בוחרים. לא רוצים את הרעש של שואב אבק בזמן התנומה של התינוק? נציגי החברה ימצאו דרך להיות גמישים עם לוח הזמנים שלכם.

יש לכם בקשות מיוחדות? אל תתביישו

אתם יכולים, למשל, לבקש מהחברה עובד מסוים שהתרגלתם אליו. כל עובדי הניקיון שמועסקים בחברה הם מקצועיים ופועלים בדיוק בהתאם להוראותיכם, אבל אם יש לכם עובד מועדף, אתם יכולים לבקש אותו.

אתם יכולים לבחור שירותי ניקיון רק לחלקים מסוימים בבית

כן. אם, למשל, אתם שונאים לנקות את האמבטיה והשירותים, או שחדר האורחים שלכם הפך למחסן מציאות, חברת ניקיון נותנת לכם את האפשרות לנקות חדרים מסוימים וממש לעצב אותם מחדש. או שאתם יכולים, כמובן, לבחור שירותי ניקיון שכוללים את כל הבית, כולל ארגון וסידור מוקפד של הרהיטים, כך שהתוצאה תהיה בית מטופח, מבריק ונעים לעין.

שירותי הניקיון כוללים את אזורי המגורים והאוכל, המטבח, חדרי אמבטיה וחדרי שינה. שירותי ניקיון מיוחדים כוללים ניקיון תנורים ומקררים. הנקודה היא שבסוף כל מפגש שלכם עם עובדי הניקיון, הבית שלכם נראה מדהים, כאילו רק עכשיו נכנסתם אליו.