איך נראה מטבח בעיצוב חדשני בקיץ 2016?

אין ספק כי אוכל המתבשל במטבח המעוצב באופן חדשני – טעים יותר. החלל המרווח, האבזור התואם וצבעו העדכני של השיש למטבח, הופכים את אווירת הבישול לנעימה יותר ולמשפחתית יותר. אילו חידושים עיצוביים בתחום המטבחים מביא איתו קיץ 2016, וכיצד השיש למטבח משתלב בהם? כל זה יפורט בהמשך.

המטבח המודרני – לא מה שחשבתם

האכילה, הבישולים, ההווי המשפחתי והמסורת, תמיד יישענו על אזור המטבח בבית ויתרפקו עליו, הן בעבר והן בעתיד. הקיץ הנוכחי מביא איתו אווירה משפחתית המתבטאת בצבעים סולידיים, תוך שימוש בחידושים טכנולוגיים ותוך שמירה על גישה ירוקה למחזור מקורות האנרגיה הטבעיים.
בעת המודרנית נוצר הצורך לעצב את המטבח תוך התחשבות ברצון לשהות בו ולסעוד בו, לכן גובר ההיבט הפונקציונלי בעיצוב המרחב במטבח שיכלול גם את שולחן האוכל וגם את האבזור התואם במטבח.

מטבחים יוקרתיים

הגודל כן קובע – יצירת מרחב במטבח

אין לכם מקום לחתוך ירקות? הכלים תופסים את כל המקום? במיוחד בשביל מטבחים קטנים ישנה המצאה חדשה, פשוטה וגאונית – כיסוי נשלף לכיור. מדובר במשטח כיסוי עמיד למים המותאם לעיצוב הכיור, אשר נפתח בקלות ומכסה את הכיור במטבח באופן קליל. המשטח מאפשר לשיש של המטבח להיות פונקציונלי עבורכם. בין אם אתם רוצים לחתוך סלט, לרדד בצק או לבצע כל פעולה אחרת לשמה אתם זקוקים לשיש – המשטח מאפשר לעשות זאת מעל הכיור.

צבע חדשני בלוק אופנתי

מעוניינים במטבח שתמיד יהיה חדשני ושישאיר את מי שיתבוננו בו בפה פעור? צבעו את המטבח בצבע לבן מט, שיקנה למטבח קו נקי ונעים שתמיד יישאר באופנה. מעוניינים באווירה יוקרתית ואיכותית? אבזרו את המטבח באבנים שיקנו מראה מודרני אך גם ישלבו מוטיבים מהטבע. המראה הטבעי ישתלב באופן מדהים עם כל שיש למטבח, וביחד הם ייצרו אווירה ייחודית. אם אתם רוצים לקפוץ לרמה גבוהה יותר בעיצוב המטבח החדשני, הרי שכדאי לכם להשתמש בעבודת יד לגיוון הטקסטורה – בעיצוב המדפים, בחיפוי הקיר ובחזיתות המטבח. מעוניינים בשילוב הטבע והמודרנה? שלבו במטבח עץ טבעי יחד עם נירוסטה, שביחד יהפכו את האווירה למיוחדת. העץ הטבעי מבטל את אפקט הניכור של הנירוסטה, ויוצר תחושת חמימות.

העיצוב מתחיל בשיש למטבח

שיש למטבח מהווה מרכיב בסיסי בחלל, על כן יש לבחור אותו בקפידה. הוא יכתיב את הנוחות שלכם כאשר תשתמשו במשטח העבודה בעת ביצוע מגוון עבודות המטבח שלכם, כמו אפייה ובישול. חשוב לזכור כי שיש למטבח חייב להיות באיכות גבוהה, והתקנתו חייבת להתבצע תוך שימוש בחומרי איטום טובים. כך תוכלו למנוע את הפגיעה בשיש כתוצאה מחשיפתו ללחות, למים, לחום רב ולשריטות.