שערים חשמליים מעוצבים לבית

כיום, הסטנדרט בכל בית מודרני הוא שער חשמלי איכותי ואסתטי, ודאי כאשר מדובר בבית פרטי

כל בית שנבנה כיום, בישראל של שנת 2015, נבנה עם שער חשמלי במתאר כזה או אחר. מרבית הבתים רבי הקומות שנבנים עבור כמות גדולה של דיירים נבנים עם שער חשמלי של שהוא למעשה זרוע הרמה של כניסה לחנייה, או שער הרמה לכניסה לחנייה תת קרקעית. שערים אלה, על אף שהם שערים איכותיים שמבצעים עבודתם בצורה האיכותית ביותר שניתן לבקש, הם לא השערים שבהם אנחנו עוסקים במאמר זה, משום שהאסתטיקה שלהם היא מוגבלת מלכתחילה.

אנחנו נעסוק בשערים חשמליים מעוצבים ואיכותיים, מהם אנו מפיקים תועלת כפולה של עיצוב ונראות הבית שלנו כלפי חוץ, ובטיחות וסטריליות שלו כלפי פנים. כיום, לא ניתן למצוא בית פרטי שאין בו פתרון איכותי של שער חשמלי מעוצב, הן לכניסת הבית עצמה והן עבור כניסה לחנייה.

בשלב זה נבין בדיוק מהם השערים החשמליים שניתן לעצב עבור הבית שלנו, ומהי התועלת שנפיק מכל סוג של שער חשמלי אותו נרצה לעצב בבית שלנו.

האפשרויות של שערים חשמליים מעוצבים לבית467332031_300x200

  • מרבית השערים החשמליים המתאימים עבור בתים פרטיים איכותיים כיום הם שערים מתכתיים וחזקים, בעלי פרופילים מעוצבים שנותנים לבית שלנו כלפי חוץ מראה קלאסי או מודרני בהתאם לבחירה שלנו.
    שערים שהאלמנטים המובילים בהם הם אלמנטים של ברזל, בצבעים כהים וכבדים ובעיצובים קלאסיים מרובי קשתות ודוגמאות עדינות הם שערים שמתאימים עבור עיצוב של בית בסגנון קלאסי. בתים פרטיים רבים נהנים מסוג זה של עיצוב, הן עבור החנייה והן עבור הכניסה הראשית.מצד שני, ניתן לתכנן שער חשמלי שהאלמנטים בו הם ישרים וחותכים יותר, כשחומר הגלם יכול להיות אלומיניום והצבע יהיה כסוף ומתכתי. שערים שכאלה מתאימים לבית בסגנון מודרני, לדוגמה.
  • חשוב מאוד לזכור שהתפקיד של השער החשמלי המעוצב רחוק מלהיות רק תפקיד עיצובי. השער הוא קודם כל חוצץ בין הבית שלנו ובין הרחוב, ועלינו לוודא כי המנגנון החשמלי מתוכנן לנוחיותנו בהתאם. המנגנון החשמלי יכול להיות מבוסס שלט, מבוסס זיהוי אוטומטי, מבוסס פתיחה בקוד ואפילו מבוסס על פתיחה סלולארית עם הטלפון הנייד שלנו. ניתן להתאים מנגנונים רבים בהתאם לצרכים שלנו – הכל ליצירת הסביבה הסטרילית והבטוחה ביותר בבית שלנו.

שערים חשמליים משדרגים את נראות הבית 

הדבר החשוב ביותר שאנחנו צריכים לעשות כאשר אנחנו מתכננים שערים חשמליים עבור הבית שלנו הוא בחירה בשירות איכותי של בנייה והקמה של שערים. שירות שכזה יתאים לנו את העיצוב האיכותי ביותר עבורנו, את המנגנון המתאים לנו לפי בחירתנו, ויוודא בצורה האיכותית ביותר שהשער שלנו יוצר את ההפרדה הרצויה בין הבית שלנו ובין הרחוב.