שלטים דקורטיביים לבית

השקעתם לא מעט בבית שלכם – אתם הפכתם אותו למקום נעים, ביתי, מזמין במיוחד הוא במקביל גם מצליח להשרות אווירה של יוקרה לצד המשפחתיות. אין ספק שעשיתם עבודה מצוינת, ומגיע לכם ליהנות מהבית שלכם.
אולם, יש עוד דבר אחד קטן שחסר, כדי שתוכלו לסמן שזה הבית המיוחד שלכם – אתם זקוקים בעצם לשלט איכותי מאד, שיעיד על המשפחה שגרה במקום.

מקובל מאד לתלות כיום שלטים דקורטיביים לבית, וכמובן שיש לכם מגוון רחב מאד של אפשרויות שבאות בחשבון. יש כמובן כה שיקולים שינחו אתכם בחירת שלט כזה או אחר, ואנו נעזור לכם לבצע את הבחירה המתאימה.

כך תבחרו בשלט המושלם לבית שלכם

שלטים

  • היכן לתלות אותו? – קודם כל, עליכם לקבל החלטה חשובה מאד בדבר המיקום של השלט. אתם יכולים לתלות אותו במקומות שונים ומגוונים מאד. אפשר לתלות את השלט למשל, על הדלת של הבית שלכם. אם יש לכם שער כניסה לבית – זה יכול להיות מקום נהדר לתליית שלטים. כמו כן, יש אפשרות נוספת והיא לתלות את השלט בסמוך לכניסה לבית אך לא בצמוד אליה – זו אפשרות שמאד מקובלת למשל, בקיבוצים ובמושבים. כך או כך, יש לכם כמה אפשרויות שונות, ועליכם לחשוב מהי הדרך שתתאים לכם יותר מכל, ומה מבחינתכם נחשב למיקום אידאלי.
  • חומר הגלם – יש כמובן לא מעט חומרי גלם אשר מהם מכינים את השלטים השונים. בבואכם לבחור בשלט המושלם לבית שלכם, חישבו מה יוכל להיות מאתים. כך למשל, שלטים שעשויים מפח הם בולטים מאד, לא יקרים ונותרים לאורך זמן – אך הם מומלצים בעיקר אם מדובר על שלט שתלוי בסמוך לכניסה לבית (בדומה לשלטי רחוב). שלט אחר שאפשר לקחת בחשבון זהו שלט שעשוי מאבן או ליתר דיוק, מאבן ירושלמית .הוא שלט מושקע מאד, שנותן תחושה אותנטית כבר בכניסה לבית שלכם. שלט מסוג כזה אפשר גם לשלב בקיר ליד דלת הכניסה למשל. עוד שלט מיוחד הוא שלט הקרמיקה. לקרמיקה יש מראה מיוחד מאד, והיא גם נותנת תחושה משפחתית ייחודית – אפשר לשלב אותה בדלת הכניסה, בשער הכניסה, וכמעט בכל מקום.
  • הפונט של השלט – כמובן שכשבוחרים את השלט, צריך לחשוב מה יהיה הפונט שבו שם המשפחה שלכם יהיה רשום. קחו בחשבון שלפונט יש פשוט השפעה עצומה על המראה! אם בחורים למשל שלטים עם פונט שמזכיר כתב יד, זה נותן בעיקר תחושה קלילה בכניסה לבית שלכם. פונט של דפוס נותן יותר תחושה של רצינות, ויש כמובן גם פונטים מיוחדים שיכולים לתת תחושה של שם משפחה עתיק, מודרני, צעיר, נדיר, וכיו"ב.

 

שלט זה משהו שכדאי להשקיע בו

לסיכום, כשאתם בוחרים בשלט עבור הכניסה לבית שלכם, שימו לב כי יש לכם אינספור אפשרויות דקורטיביות. האפשרויות הן אמנם רבות – אבל אתם צריכים לבחור בדיוק בשלט שיתאים לשם המשפחה שלכם ולאופי המשפחתי.