שימוש במאוורר תקרה במיקומים שונים בבית

מאווררי תקרה הם מוצרים חשמליים המותקנים על תקרת חדרים, והמשמשים ביעילות להורדת טמפרטורות בימים חמים ולפיזור האוויר בחלל החדר בכל עונות השנה. יותר ויותר אנשים נוכחים לראות כמה יעיל השימוש במאווררי תקרה ובוחרים להתקינם במספר מוקדים בבית. ואכן, כדאי לדעת שאת מאוורר התקרה ניתן להתקין בחדרי השינה, כמו גם בסלון ובמטבח, וכך להבטיח בריזה נעימה בכל חללי הבית.

מאוורר תקרה בסלון

מאוורר תמונה

מאוורר תקרה סלוני יביא למשב רוח נעים וקריר ויחסוך הדלקות מזגן מיותרות בקיץ החם. בחורף ניתן להפעילו במקביל למזגן ובכך לפזר ולהוריד מטה את החום שעלה באופן טבעי מעלה אל תקרת החדר. מאוורר תקרה בסלון יאפשר ישיבה משפחתית נינוחה וגם אירוח מהנה. מומלץ לבחור לסלון מאוורר תקרה בעל כנפיים גדולות על מנת להבטיח את יעילותו. גודל "52 הוא גודל מומלץ לחדרים גדולים של 14 מ"ר ומעלה. בנוסף, כדאי להתאים את הדגם ואת המנורה שלו לעיצוב הסלון ולצבע קירותיו.

מאוורר תקרה בחדרי השינה ובחדרי הילדים

חדר השינה שלנו הוא מקום שחשוב מאוד שיהיה נעים לשהות בו. כולנו רוצים ליהנות משינה טובה ומשהייה נעימה בחדרינו, וזו סיבה טובה להתקין מאוורר תקרה שיאפשר את אלה. עם מכשיר כזה גם הילדים יוכלו ליהנות משינה טובה ומאוויר בטמפרטורה נעימה בחדרם. בלילות חמים מאוורר התקרה יאפשר לישון בנוחות ולזכות במשב רוח נעים ומלטף. מבחינה עיצובית יש להתאים אותו לעיצוב החדר. לילדים ניתן לבחור אחד בעל כנפיים מעוצבות וצבעוניות, המתאימות לחדר הילדים. את המאוורר מומלץ להתקין מעל המיטה, וכמובן – להתאימו לגודל החדר. לחדרים קטנים של עד 8 מ"ר ניתן לבחור מאוורר בקוטר של “36, ולחדרים של 13-9 מ"ר יתאים מאוורר בקוטר "42-"44.

מאוורר תקרה במטבח

אנשים רבים סובלים מחום כבד שנוצר בעת הכנת מזון. בחודשי החום מאווררי תקרה יאפשרו בישולים במטבח שהוא נעים ונוח לשהייה, כיוון שהם מייצרים זרימת אויר טובה ונעימה ומוריד את הטמפרטורות בחלל. את מאוורר המטבח יש להתאים לגודל המטבח וכן לעיצובו ולצבעיו, ולמקמו במקום מתאים שאינו מפריע בזמן הבישול על הגז.

לסיכום

מאוורר תקרה ניתן להתקנה ולשימוש ברוב חדרי הבית ולשמש אותנו בצורה יעילה, כך שנוכל לזכות במשב אויר איכותי ונעים. גם בחללים המרכזיים בבית כמו המטבח והסלון, וגם בחדרי השינה של הילדים ושל המבוגרים, נוכל ליהנות מיתרונותיו המשמעותיים. כמובן, בכל חדר יש להתאים את המאוורר לגודל החדר ולעיצובו.