שולחן טניס מיני וציוד אחר כפרטי עיצוב לבית

Two men in office space playing ping pong

תקופת הקיץ מאפשרת אימוץ של תחביבי ספורט חדשים כאלה ואחרים. בין היתר, אחד הענפים אשר זוכים להצלחה הגדולה ביותר בעונת הקיץ הוא לא אחר מאשר טניס שולחן. אפשר לשחק על גבי שולחנות טניס שולחן עם ההורים, עם החברים ועם שאר בני המשפחה. השולחנות מתאימים לבתים פרטיים וכמעט לכל חצר, גינה, מרפסת או גג. בנוסף לכך, מבצעי טניס שולחן אשר מתקיימים לקראת הקיץ הופכים את הפעילות הספורטיבית לאטרקציה בלתי נשכחת ללא כל צל של ספק.

אך מה כוללים המבצעים הללו מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים ציוד?

שולחן מיני לדוגמא נמכר במבצע לקראת הקיץ במחיר של – 599 ש"ח בלבד במקום – 799 ש"ח. שולחן בגודל בינוני נמכר במחיר של – 699 ש"ח במקום – 999 ש"ח, עם רשת ובאיכות גימור גבוהה מאוד.

מבחינת מטקות, רקטת אינפניטי נמכרת לקראת הקיץ במחיר מיוחד של – 380 ש"ח בעוד רקטה בסיסית אשר מתאימה לכל סוגי השחקנים נמכרת במחיר של 149 – ש"ח בלבד. את הציוד עבור הקיץ ניתן להשלים עם רכישה של כדורים במחירים הנעים סביב – 29 ש"ח לחבילה של 3. במילים אחרות, השקעה של כמה מאות שקלים בלבד יכולה להפוך את החצר למגרש מקצועי עבור משחקי טניס שולחן מהנים במיוחד לכולם ללא כל צל של ספק.

כך תבחרו את הציוד המתאים עבורכם

בדיקה של המחירים לא תמיד מספיקה על מנת למצות את הפוטנציאל של משחקי כדור לקראת הקיץ. מי שרוצה לבצע השקעה נכונה לטווח הארוך חייב להביא בחשבון את הנושאים הבאים:

א. מספר השחקנים – השקיעו בשולחן בהתאם למספר השחקנים אשר צפויים להשתתף.

ב. תנאים סביבתיים – יש הבדל בין שולחן אשר מיועד לחצר לבין שולחן אשר מוצב בתוך הבית.

ג. איכות – עדיף להשקיע במוצרים איכותיים שונים, וליהנות מהם למשך מספר שנים ברציפות מאשר להתפשר על מוצרים זולים יותר.

לסיכום, כדאי לברר על המבצעים השונים אשר קיימים, ולהצטייד באביזרי משחק לקראת הקיץ הקרוב.