שדרוגים ופינוקים בבית פרטי

השקעה בבית הפרטי מעלה את ערך הנכס ובמקביל גם משפרת את איכות החיים. השאלה היא אילו דברים יכולים לתת מענה על הצרכים הללו, וכיצד ניתן לבחור אותם מבין ההיצע הקיים. הנה כמה אפשרויות מהן אפשר להתחיל:

א. ג'קוזשדרוגים ופינוקים בבית פרטי - ג'קוזיי – השקעה של כמה אלפי שקלים תבטיח לכם שעות של הנאה לבד, עם בני הזוג ויחד עם המשפחה המורחבת. ג'קוזי הוא פתרון מושלם לבתים פרטיים וניתן לנצל אותו גם במהלך אירוח של חברים וקרובים. את הג'קוזי אפשר להתקין מחוץ לבית או באחד מחדרי המקלחת.

ב. מעלית ביתיתמעלית ביתית היא פתרון נפוץ מכפי שנהוג לחשוב. היא מתאימה בעיקר לבתים דו מפלסיים ולדירות של שתי קומות ומעלה. היתרון של מעלית הוא נוחות ופונקציונאליות, כמו גם מענה לצרכים של מבוגרים, קשישים ובעלי מוגבלויות. המעלית משדרגת את ערך הנכס ומהווה השקעה משתלמת לטווח הארוך.

ג. מערכת בית חכם – אי אפשר לדבר על שדרוג הבית מבלי להזכיר את מערכת הבית החכם. זו מערכת המאפשרת שליטה מרחוק בכל מכשירי החשמל, התשתית והמחשבים. מערכת בית חכם מותקנת על ידי אנשי מקצוע במחיר של 5,000-10,000 ש"ח.

ד. מגרש משחקים – מי שרוצה לשלב שדרוגים ופינוקים בבית הפרטי יחד עם פעילות ספורטיבית ושמירה על הבריאות, יכול לנצל את היתרונות של מגרש משחקים. כל אחד יכול לבחור מגרש משחקים שמתאים לו. יש כאלה שיבנו בשטח הפנוי מגרש טניס או כדורסל, לעומת אחרים שיעדיפו להשקיע במגרש מקורה לכדוריד או לסקווש ובעלות ממוצעת של 50,000 ש"ח.

כך תבחרו בין מעלית ביתית ואפשרויות לשדרוג הבית

כפי שניתן לראות, היצע הפינוקים המיועדים לבתים פרטיים כמעט אינסופי והכל תלוי בצרכי הלקוח ובמסגרת התקציב. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שבוחרים שדרוג מסוים ולבדוק את ההתאמה של הבית למפרט הטכני. לאחר מכן ניתן לקבוע סדר עדיפויות ולהחליט על מטרות וצרכים. חשוב להתאים את הפינוקים והשדרוגים לטעם האישי ולאורח החיים הנבחר על ידי בני המשפחה.

שדרוגים ופינוקים לבית יכולים לשפר את איכות החיים ולהפוך להשקעה משתלמת.