ריהוט מחדש של חדר הרחצה

חדר הרחצה – אחד החדרים החשובים והבעייתיים בבית

חדר הרחצה הוא חדר פונקציונלי בו עושים שימוש כל דיירי הבית. בנוסף, זהו חדר אשר משמש גם את האורחים, כך שהוא צריך להיות תמיד ייצוגי ונעים. חדר הרחצה הוא בעייתי ודורש לא מעט תחזוקה. חדר הרחצה הוא חדר אשר יודע לא מעט רטיבות, ומכיל רהיטים אשר דורשים תיחזוק משתנה. בין התקלות החוזרות והשכיחות ניתן לציין את סתימות הביוב. במקרים רבים ישנן בעיות קשות בצנרת של חדר הרחצה, הדורשת החלפה כוללת ושיפוץ. במקרים שכאלו, לאחר שהתעסקתם בפתיחת סתימות ביוב ושיפצתם – הגיע הזמן לרכוש רהיטים חדשים לחדר הרחצה.

טיפים לריהוט מחדש של חדר הרחצה

  • הזדמנות נהדרת לשינוי וריענון העיצוב של חדר הרחצה – אחרי שמצאתם את עצמכם מתעסקים בתקלות, בקבלנים, פתיחת סתימות ביוב והריסת קירות? נצלו זאת, רעננו את העיצוב של חדר הרחצה. צרו חדר רחצה חדש ומשופר, בעל מראה רענן ואלגנטי. חשבו בעצמכם כיצד תרצו שחדר הרחצה ייראה, ותכננו קו עיצובי חדש. לא טובים בעיצוב? פנו אל מעצב פנים. מדובר בחדר יחיד ולכן העלות ככל הנראה לא תהיה גבוהה כל כך.
  • רכשו רהיטים וציוד איכותיים לחדר הרחצה – האסלה, המקלחון, הכיור ושאר הרהיטים הנמצאים בחדר הרחצה משמשים אותנו פעמים רבות בכל יום. כיוון שהשימוש בהם הוא לא קטן, הבלאי שלהם עלול להיות מהיר יותר. בנוסף, מדובר ברהיטים אשר מתחברים לתשתית הצנרת של הבית. הסיבות הללו מראות כי חיוני שהרהיטים והאביזרים יהיו איכותיים כמה שאפשר. לדוגמא – אנחנו לא רוצים שרהיטים באיכות נמוכה יפגעו בתשתית הצנרת בבית, דבר אשר יגרור הוצאות גבוהות. על כן השקיעו את המחיר הדרוש ובחרו ברהיטים איכותיים לחדר הרחצה. רהיטים איכותיים גם מפתחים בלאי בצורה משמעריהוט מחדש של חדר האמבטיהותית איטית יותר ולכן יחזיקו מעמד זמן רב יותר.
  • שחקו עם האביזרים ופרטי הנוי בחדר הרחצה – רכשתם רהיטים איכותיים? השקעתם סכומים גבוהים? עכשיו אפשר להנות ולשחק עם פרטי נוי ואביזרים זולים יותר. חפשו ברשתות הריהוט והאביזרים לבית. לרוב הרשתות הגדולות ימכרו את האביזרים הללו במחירים נמוכים, ותוכלו לקנות אפילו כמה אביזרים במראה שונה ולהחליף ביניהם כל כמה זמן. לדוגמא – בחרו כמה וילונות אמבטיה שאתם אוהבים וכל פעם תחליפו. תוכלו למצוא וילונות אמבטיה במחירים נמוכים ובעיצובים שונים ומגוונים.

טיפול נאות בתקלות צנרת יבטיח שמירה על הרהיטים החדשים

עכשיו, לאחר שסיימתם לחדש את חדר הרחצה, כדאי לדעת כיצד לשמור עליו ולהימנע מבעיות עתידיות בתשתית הצנרת הביתית. התקלה הנפוצה ביותר בצנרת הביתית היא כמובן סתימות הביוב. סתימות ביוב נוצרות לרוב עקב שימוש לא תקין בצנרת הביתית – רבים נוהגים להתייחס אל הצנרת הביתית כאל פח זבל. הדבר הזה גורם לתקלות וסתימות רבות בצנרת, אז שימו לב! הזהרו והקפידו לא להשליך אל האסלה דברים שמקומם בפח. בנוסף, פתיחת סתימות ביוב צריכה להתבצע ברגע שאתם מזהים התפתחות סתימה, על מנת למנוע תקלות רציניות יותר.