האם זה אפשרי למצוא ריהוט לגן ילדים במחיר זול ונוח?

כאשר יש צורך לתכנן גן ילדים, אחד ההיבטים החשובים ביותר, הוא ההיבט של הריהוט. בחירת ריהוט לגן ילדים חייבת להתבצע בזהירות, שכן יש לזכור שילדים לא מתייחסים לריהוט כמו מבוגרים. הם עלולים לנסות להזיז את הריהוט בלי הפסקה, והם גם יכולים לעתים להיתקל בו. חשוב מאד שהתכנון של הריהוט יותאם לילדים באופן אישי מבחינת גובה, יכולות קואורדינטיביות, ועוד. אולם, יש עוד היבט שכמובן חשוב לכם שיבוא בחשבון – והוא שהמחיר של הריהוט, יהיה זול ונוח, שהרי יש לכם עוד לא מעט הוצאות בתכנון גן הילדים. האם זה אפשרי ליישב בין מחיר זול לבין ריהוט לגן ילדים יהיה איכותי? בהחלט כן! צריך פשוט להקפיד על כמה נקודות שונות.

ריהוט לגני ילדים

 

הסודות בבחירת הריהוט לגן הילדים

  • על מה לא מתפשרים – נכון שאתם מחפשים ריהוט לגן ילדים במחיר נוח במיוחד, ובכל זאת, יש דברים שאסור לכם לעולם להתפשר עליהם. הדבר הראשון והבסיסי ביותר הוא תקן הבטיחות לשימוש עבור ילדים. תקני טביחות הם תמיד נחוצים, גם כשמדובר על ריהוט למבוגרים, אבל כשמדובר על ריהוט עבור גני ילדים, הדבר הוא קריטי פי כמה וכמה. גם אם מציעים לכם ריהוט במחירים נמוכים מאד, כל עוד אין להם את התקן הנדרש – ותרו עליהם. השתמשו תמיד רק ברהיטים עם תקן, ומכאן תתחילו להשוות את המחירים הטובים, ואנו טבוחים שגם תמצאו את המחירים הזולים בקטגוריה המתאימה. מעבר לכך, כדאי גם להקפיד על כך שהריהוט יהיה עשוי מעץ או פלסטיק, ולא מחומרים זולים מידי.
  • הזמינו בכמות סיטונאית – כשאתם מתכננים את הריהוט, ורוצים לעשות הזמנה, תמיד כדאי לבצע הזמנה כמויות גדולות. היצרנים והמוכרים השונים, תמיד שמחים לספק ריהוט לגן ילדים במחירים נמוכים יותר ליחידה, למי שמזמין יותר. לכאורה, החשבון הסופי הכללי יהיה גבוה יותר אבל בריאה לטווח הארוך אם חוסכים. כדאי לזכור שרהיטים בגן ילדים, נוטים יותר להישבר, להיסדק ולאבד את חוזקם, באופן טבעי בסביבה שיש בה כ"כ הרבה ילדים פעלתנים. לכן, אם חלילה תישבר רגל לכסא, אתם לא צריכים לרוץ לתקן אותו, או להזמין כסא חדש או חלילה להשתמש בכסא השבור – אלא יש לכם ממילא מלאי עודף. לכן בטווח הארוך, זהו שימוש חסכוני במיוחד.
  • חפשו את המבצעים בין היבואנים – כדאי מאד לחפש פריטי ריהוט לגני ילדים, בין כמה יבואנים שונים במקביל. התחרות בתחום נפתחה לפני מספר שנים, לאחר שנעשו הקלות על ייבוא של רהיטים לארץ. מבחינתכם, תחרות היא עניין חיובי כי המשמעות שלה היא הורדת מחירים עבורכם. כשאתם פונים ליבואנים, אל תשכחו לציין שקיבלתם הצעות מחיר ממתחרים – זה עוזר לא פעם בהתמקחות.

 

הילדים נהנים מהריהוט

בשורה התחתונה, אחרי שתזמינו ריהוט לגן ילדים במחיר נוח וזול – אתם תוכלו לספק לילדים את הריהוט הטוב ביותר עבורכם, וכמובן שתוכלו לנהל היטב את גן הילדים שלכם.