ריהוט בהרכבה עצמית – עשה זאת בעצמך

כמה פעמים נתקלתם ברהיט שממש מצא חן בעיניכם אך נמנעתם מלרכוש אותו רק בגלל שהוא דורש הרכבה עצמית? אכן, לא מעט חנויות בימינו משווקות לקהל לקוחותיהן ריהוט אופנתי וזול יחסית עם "קאץ'" אחד בולט – עשה זאת בעצמך.

סוגי ריהוט להרכבה עצמית

כיום, ניתן לרכוש כמעט כל פריט ריהוט בעסקת הרכבה עצמית, החל משידות וארוניות וכלה בשולחנות אוכל וארונות בגדים. אולם, בעוד שיש לא מעט רהיטים קטנים וקלים להרכבה, ישנם פריטי הרכבה עצמית, כגון ארונות בגדים, הדורשים סבלנות רבה והקפדה מדוקדקת על הוראות ההרכבה המצורפים.

כיצד נבחר אילו רהיטים לרכוש במסגרת עשה זאת בעצמך

סוג הריהוט אותו נבחר להרכיב בעצמנו תלוי בראש ובראשונה בהיכרות שלנו את עצמנו ואת היכולת שלנו להתמודד עם הוראות ההרכבה ועם המלאכה עצמה. לדוגמא – בעוד שאדם שניחן ב"ידי זהב" לא יחשוש להרכיב בעצמו רהיטים גדולים ומסובכים, אדם שניחן בזוג ידיים "שמאליות", יזדקק לעזרה רבה גם בהרכבת פריט פשוט יחסית.

על כן, בטרם אתם רוכשים ריהוט להרכבה עצמית, עצרו שניה וחשבו היטב האם אתם מסוגלים להתמודד עם המשימה בגבורה, או האם תמצאו את עצמכם מזעיקים שכן נחמד או את אחד החברים לעזרה.

בנוסף, עליכם לוודא שיש בארגז הכלים הביתי שלכם ציוד הכרחי, החל ממברגים בגדלים שונים בכל הנוגע להרכבות פשוטות וכלה במקדחה חשמלית במקרה של הרכבה מסובכת יותר.

כיצד להתמודד עם מלאכת ההרכבה

אז נכון, לא כולנו ניחנו בידיים מוכשרות ופעמים רבות המוטיבציה הרבה שאפיינה אותנו בשלב הקנייה מתחלפת בתסכול ועצבים כשאנו מגלים שפעולת ההרכבה אורכת זמן רב מהצפוי אולם, אין ספק כי הקפדה מדוקדקת על הוראות ההרכבה המצורפות עשויה למנוע סיבוכים מיותרים ולחסוך זמן יקר.

להלן מספר טיפים לייעול התהליך:

1) היות שאין דין שידת נעליים כדין ארון בגדים, בדקו היטב עם עצמכם האם ביכולתכם להתמודד עם משימת ההרכבה המדוברת.

2) הזמינו קרוב משפחה או חבר טוב לסיוע במשימה.

3) בדקו שיש ברשותכם כלים חיוניים כגון מברגים בגדלים שונים.

4) הקפידו היטב על הוראות ההפעלה המצורפות.

5) הצטיידו בסבלנות אין קץ.

6) הכינו מבעוד מועד מספר טלפון של מתקין זמין במקרה הצורך…

 

בהצלחה!