ריהוט אמבטיה לעיצוב חדרי רחצה

אם בעבר היתה ההתייחסות לחדרי אמבטיה או לחדרי רחצה כאל מקום קטן וצר שמבלים בו רק כמה שצריך על מנת להתרחץ ולהתנקות, הרי שהיום הגישה השתנתה מהיסוד. חדרי רחצה הפכו לאחד מהחדרים החשובים בבית, והיחס אליהם הוא כאל מקום שנעים וכיף לשהות בו זמן ממושך.

זה התחיל מהגדלת חדרי הרחצה והכנסת אלמנטים שקודם לכן לא היו בהם כמו מתקני ג'קוזי, מקלחונים גדולים ונוחים וכדומה. המרחב הגדול יותר הצריך גם התייחסת שונה לריהוט אמבטיה, והביא איתו מבחר גדול של עיצובים וסגנונות שעד אז לא נראו בחדרי אמבטיה בארץ.

ריהוט אמבטיה כולל כמה וכמה אלמנטים שיש להתייחס אליהם כאשר מעצבים חדר אמבטיה מחדש:

• ארונות לחדר אמבטיה
• מראות
• שידות שונות
• כלים סניטאריים
• מדפים
• מתלים למגבות ובגדים
אין ספק כי פריטי הריהוט העיקריים בכל חדר רחצה הם הארונות, ואת אלה תוכלו למצוא כיום במגוון של עיצובים וסגנונות. כאשר בוחרים ארונות לחדר האמבטיה יש להקפיד על כמה מרכיבים חשובים.

בחירת ריהוט אמבטיה – ארונות

כאשר בוחרים ארונות אמבטיה יש להתייחס לגודל המקום. תכנון ארונות אלה צריך להביא בחשבון את אחסון כל הפריטים שמצויים בחדר האמבטיה בנוחות ובגישה קלה אליהם. יש לוודא כי פתיחת הדלתות נוחה, ויש לתכנן דלתות ימין ושמאל במקומות הנכונים. את הארון המוצב תחת הכיור יש לתכנן בגודל כזה שלא יתפוס יותר מידי מקום, ושיאפשר שימוש נוח בכיור ובדלפק שסביבו.
ארונות אמבטיה מגיעים בסגנונות רבים ובצורות שונות. יש ארונות בסגנון פשוט מעץ מלא מחופה, ויש ארונות בסגנון מודרני יותר עם שילוב זכוכית מחוסמת וכדומה. בחירת הארונות צריכה להיעשות לפי קו העיצוב שנבחר למקום, וניתן למצוא ארונות אמבטיה סטנדרטיים בגודל שיתאימו למקום שלכם בדיוק, ולא תצטרכו להזמין עבודת נגרות מיוחדת במינה. גם הפרזול של ארונות האמבטיה חשוב, ויש להקפיד שיהיה מתאים לעיצוב שנבחר. בנוסף, יש לבחור ריהוט אמבטיה מחומרים איכותיים ועמידים ללחות ולרטיבות. אם אתם מעוניינים בהתקנת ארונות תלויים, בדקו את טיב הקיר שעליו תתלו אותם על מנת שלא תתפרק לכם כל הקונסטרוקציה יום אחד.

פרטי ריהוט נוספים באמבטיה

ריהוט אמבטיה

בנוסף לבחירת ארונות תצטרכו לבחור גם מראה או מראות, כיורים, אסלות, שידה, משטחי שיש סביב הכיור וכדומה. יש לוודא כי אלה מתאימים לסוג הקרמיקה שבחרתם ולכל יתר האביזרים שבמקום.
את פרטי הריהוט לאמבטיה ניתן למצוא כיום בשני אופנים שונים: בנגריות המתמחות בריהוט לאמבטיות, ובאולמות תצוגה של ריהוט אמבטיה מיובא מחו"ל. בשני המקרים מדובר בריהוט ייעודי לחדרי רחצה, ובשני המקרים מדובר על רכישה והתקנה של הפריטים. כאשר אתם מזמינים ריהוט אמבטיה מנגריה היתרון הוא שניתן להתאים את הריהוט בדיוק לצרכים ולגודל של חדר האמבטיה שלכם, ולפי הסגנון שתבחרו. כשמדובר בריהוט מיובא הגדלים כבר קבועים, ויהיה להתאימם לחדר האמבטיה שלכם לאחר מכן.
ריהוט אמבטיה ניתן למצוא כיום במבחר גדול של סגנונות וגדלים, וניתן להתאים אותם לכל חדר אמבטיה בכל גודל שהוא. חשוב לראות את התמונה הכללית של עיצוב החדר לפני שיוצאים לבחור ריהוט לחדר הרחצה, ומומלץ לעשות זאת עם מעצבת שתוכל לייעץ לכם בכיוון הנכון.

 אולי יעניין אותך לקרוא גם על מזנונים מודרניים

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *