רוצים להשכיר את הדירה שלכם? השקיעו בהתקנת מקלחון

אין ספק שאחד מהנכסים הטובים ביותר להשקעה כיום, היא דירה. אפילו אם מדובר על דירת חדר או שני חדרים – יש לא מעט אנשים שיהיו מעוניינים לגור בה, ואתם יכולים ליהנות משכר הדירה. עם זאת, כמובן שחשוב שהדירה תהיה ברמה תקינה, כדי שתוכלו לגבות עליה מחיר הולם ושהיא באמת תהיה רווחית. על כן, לא מעט בעלי דירות מתחבטים בשאלה האם כדאי להם להשקיע ובמקום המקלחת הישנה בדירה, להתקין מקלחונים. למקלחון אכן יש לא מעט יתרונות על פני המקלחת הרגילה, אז בואו להבין האם כדאי להתקינו.

השיקולים שצריכים לענות על השאלה

מקלחונים

  • למי הדירה מושכרת? – לא תמיד חובה להתקין מקלחונים, כי יש שוכרים שזה לא ממש מעניין אותם. אם למשל יש לכם דירת ארבעה חדרים שאתם משכירים לסטודנטים שהם שותפים, יש להניח ששאלת המקלחון פחות קריטית עבורם והם לא בררנים. לעומת זאת, אם זו דירת שלושה חדרים שמושכרת לזוג צעיר עם תינוק, מדובר על אנשים שכבר מחפשים איכות חיים ומוכנים גם לשלם עבורה, ולסוג דירות מעין אלו, כדאי בהחלט להשקיע ולהתקין מקלחון אחד לפחות.
  • מקום בחדר הרחצה – זה גם היבט שיש להתייחס אליו. אופן עקרוני, מקלחונים נחשבים דווקא לפתרון חסכוני מאד במקום, אבל לעתים הם יכולים להיות לעומס. כך למשל אם בחדר הרחצה יש גם אמבטיה וגם מקלחת, אולי המקלחון יתפוס כבר יותר מידי מקום. מהצד השני, אם בחדר הרחצה יש אך ורק מקלחת ותו לא – הרי שהפיכת המקלחת למקלחון תהיה צעד חכם ומשתלם מאד מבחינתכם.
  • מצב הדירות באזור – עוד שיקול מכריע לגבי התקנה של מקלחונים נוגע למצב של דירות נוספות באזור שבו נמצאת הדירה שאתם משכירים. האם היא נמצאת באזור עם דירות חדשות יותר ואטרקטיביות ומשופצות? אם כן, אתם תרצו שהדירה שלכם אף היא תתבלט והתקנת המקלחון היא צעד חכם. אם היא נמצאת באזור עם דירות ישנות יותר שלא שופצו כלל – זה לא בהכרח חובה.

לנתח תמיד את המצב

לסיכום, כדי להחליט האם כדאי או לא כדאי להתקין מקלחון, פשוט נתחו את המצב לעומק, ואף שאלו בעלי דירות נוספים באזור – וכך תוכלו לקבל את ההחלטה המתאימה.