קמין – הפתרון המודרני והמועדף לחימום הבית שלכם

מחפשים פתרון מיוחד, משוקע, יפה ומודרני לטובת החימום של הבית שלכם? אין ספק שהפתרון היפה והמיוחד ביותר, הוא הקמין. תנור קמין שונה מאד מאמצעי חימום אחרים – אין לו את המראה הפשוט של מפזר חום או תנור, והוא גם שונה מאד מהמזגן עם המראה הסתמי שתקעו באמצע הקיר. לקמין יש עיצוב מיוחד ואיכותי מאד – וניתן להפעיל אותו בעזרת גז, עץ, סולר, או נפט לחימום ביתי. אז אילו עוד תכונות שלו כדאי להכיר?

הדברים שכדאי לדעת על הקמין

  • הפצת חום נעים – נתחיל בכך שבהשוואה לפתרונות אחרים, הקמין תמיד מפיץ חום נעים במיוחד. זה קשור בין השאר לחומרים שבהם משתמשים להפעלת הקמין. כאשר לוקחים נפט לחימום ביתי, סולר או עץ ומפיקים מהם חום – יוצא חום נפט לחימום ביתינעים פי כמה מזה שיכול לצאת מתנור או ממזגן. זהו חום עדין ונעים, שאיננו מייבש את החדר, ונעים מאד לשבת לידו. מבחינה זו – אתם מקבלים את פתרון החימום האיכותי ביותר שיש.
  • בנוי או עצמאי – במידה ואתם בוחרים קמין, כדאי לזכור שיש שני סוגים אפשריים של עיצובים. האחד הוא קמין שהוא ממש מובנה בבית, והשני הוא קמין שהוא עצמאי וחיצוני. מבחינת היופי, זה בעיקר עניין של ההעדפה שלכם. מבחינת השימוש – קמין שמבוסס על נפט לחימום ביתי, יכול להיות בנוי או עצמאי, אבל קמין שמופעל על עץ למשל, כמעט תמיד יהיה חייב להיות בנוי ויש לקחת זאת בחשבון.
  • שדרוג מבנה עם קמין – לא פעם, הפתרון הטוב ביותר לשדרוג המבנה שלכם, הוא פשוט להתקין בו קמין חדש! מדובר על עלות של אלפי שקלים בלבד, אבל התרומה לערך של המבנה היא פשוט עצומה – שלא לדבר על זה שכעת כל חורף יהיה נעים במיוחד.

רק לבחור בקמין המועדף

כעת אתם רק צריכים לבחור בקמין הטוב ביותר לדעתכם – אפשר כאמור לבחור קמין שמבוסס על נפט לחימום ביתי או סולר להסקה וכאן יש לכם יתרון של שליטה ישירה על הכמות שאתם רוכשים. אפשר גם לבחור בקמין על בסיס גז שמגיע ישירות הביתה, או עץ – אשר דורש יותר השקעה, אך הוא עם מראה ייחודי יותר.