פרגולה מאלומיניום או מעץ?

כיום ישנו מגוון רחב של סוגי פרגולות, ממנו אנו יכולים לבחור את הפרגולה המתאימה עבורנו

כאשר אנו בוחרים פרגולות, אנו יכולים לבחור כיום מבין מגוון רחב ביותר של פרגולות אשר כל אחת מהן בעלת יתרונות וחסרונות שונים, וכל אחת משרתת אותנו בצורה שונה. שני סוגי הפרגולה הנפוצים ביותר כיום הינם פרגולות עץ או אלומיניום, וכדאי להכיר את ההבדלים ביניהם כאשר אנו בוחרים פרגולה לביתנו.

כיצד לבחור פרגולה

  • פרגולת עץ: פרגולת עץ הינה הפרגולה הקלאסית, הבנויה מקורות עץ אשר יחד יוצרות מבנים שונים בפרגולה, ואשר מספקים לנו צל גם בימים שמשיים ביותר. פרגולה זו, ניתנת להתאמה מבחינת גודלה, עיצובה וכמובן סוג העץ ממנו היא בנויה, כך שאנו יכולים ליצור מגוון רחב יחסית של מראות לפרגולה הביתית שלנו. למרות המראה הנעים, הכפרי והמזמין של הפרגולה, היות והינה עשויה מעץ היא אינה עמידה לחלוטין בפני נזקי מזג אוויר, ואחת לכמה שנים נצטרך לשפצה וככל הנראה להחליף חלקים ממנה בכדי לשמור על מראה הפרגולה לאורך זמן.
  • פרגולת אלומיניום: סוג זה של פרגולות הינו נפוץ פחות מאשר פרגולות עץ, אך נראה כי יותר ויותר אנשים בוחרים בהתקנת פרגולת אלומיניום בביתם. פרגולה זו, אשר כמובן עשויה מאלומיניום, הינה קלה ביותר לעיצוב, וניתן לעצבה בכל צורה שנרצה ללא המגבלות החלות עלינו כאשר אנו עושים שימוש בעץ, וליצור מראה מודרני ומעניין לפרגולה. כמו כן, האלומיניום הינו חומר עמיד במיוחד, ולכן פרגולות מסוג זה שומרות על מראן לאורך זמן ודורשות תחזוקה מינימאלית ביותר לשם כך.

פרגולת אלומיניום

כל סוג פרגולה מעניק לנו מראה אחר לחצר ביתנו

פרגולת אלומיניום הינה קלה להקמה, קלה לתחזוקה ובעלת עמידות גבוה ביותר, כך שאנו יכולים ליצור מראה מודרני וליהנות ממנו לאורך זמן. פרגולת עץ הינה קשה יותר לתחזוק, אך מעניקה לנו מראה חם, ,כפרי ומזמין. כאשר אנו בוחרים בין שתי הפרגולות, חשוב לקחת בחשבון את יתרונותיהן וחסרונותיהן בכדי שנוכל לקבל בחירה מושכלת ולבחור את הפרגולה המתאימה עבורנו.