פינות אוכל לא קונבנציונאליות

על מנת להבין מהן פינות אוכל לא קונבנציונליות יש תחילה להגדיר מהן פינות אוכל קונבנציונליות. פינות אוכל רגילות הן פינות אוכל שהאלמנט המוביל בבחירתם הוא הפרקטיות שלהם. פינות אוכל כאלה עשויות לרוב מעץ פשוט יחסית, הן ניתנות להגדלה על ידי מאריכים או על ידי פתיחת השולחן בצורות שונות, והן מגיעות עם סט כסאות תואם ופשוט ונוח לישיבה. פינות אוכל כאלה מגיעות בכמה דגמים וצורות סטנדרטיות ובצבעים שונים החל מחום בהיר ועד לשחור.

מה מאפיין פינות אוכל לא קונבנציונליות?

גם פינות אוכל אלה מאד פונקציונליות. לא מדובר בפריטים שיהיה לא נוח לעשות בהם שימוש, אבל הן נבדלות בכך שהדגש העיקרי בהן הוא על העיצוב שלהן. פינות אוכל אלה יכולות להיבדל מאחיותיהן השגרתיות בצורה שלהן, בגודל, בסוג החומרים שמהם הן עשויות, בצבע ובטקסטורה שלהן, ברמת הגימור וכיוצא באלה. פינות אוכל כאלה מוצבות לא אחת בחדרי אוכל גדולים והן לא ניתנות לשינוי והגדלה וזה כל היופי שלהן.

פינות אוכל לא קונבנציונאליות

סוגים שונים של פינות אוכל לא קונבנציונליות

יהיה קשה להכניס פינות אוכל אלה לטבלאות שונות מכיוון שמדובר בפריטים לא שגרתיים, אבל בכל זאת ניתן להדגים זאת בצורות הבאות:

  • פינות אוכל בשילוב מתכת וזכוכית – אלה פינות אוכל שנראות מאד יוקרתיות וניתן לאכול ישירות על השולחן על גבי פלייסמנטים או עם מפה מיוחדת ורקומה שמאפשרת הצצה לתוך השולחן. פינות אלה מגובות בכסאות מיוחדים או עם כורסאות ישיבה מעוצבים במיוחד לצרכי אכילה וכדומה.
  • פינות אוכל בצורות לא שגרתיות – שולחנות אליפסיים גדולים מעץ מלא עם שתי רגליים היוצאות ממרכז השולחן עם חיבור בינהם ופיתוחי עץ שמעטרים את השולחן הם פינות אוכל לא שגרתיות ולהם מתאימים כסאות מאותו החומר עם כרית ישיבה נוחה לכל כסא.