עיצוב מחדש של הבית

עיצוב מחדש של הבית לא חייב להיות הוצאה של אלפי שקלים. אפשר באמצעים פשוטים להעניק לרהיטים של הבית מראה אחר לגמרי. במאמר זה נציע טיפים פשוטים, שישנו את כל מראה הבית.

צביעת רהיטים

מה שנותן את המראה והעיצוב של הבית אלו צבעי הרהיטים. אבל אין צורך להוציא אלפי שקלים על ריהוט. לפעמים אפשר לקנות ריהוט פשוט ממתכת ביד שנייה או לקבל במתנה. הריהוט הזול לא יפגע בעיצוב הבית. לשם כך יש פתרון: צביעת רהיטים.
באמצעות צביעה, אפשר לתת לכל רהיט ממתכת מראה של ריהוט מעץ. בדרך זו אפשר לשנות לחלוטין מראה של:

● קולטי אדים- צביעת קולטי אדים בגוון המתאים לסגנון המטבח
● ארונות מתכת- צביעת ארונות מתכת היא פתרון נוח למשפחות דלי אמצעים המקבלות תרומה של ארונות מתכת, ובמעט כסף יכולות באמצעות צביעה לשדרג את מראה הבית. השימוש בארונות עם מדפי מתכת תופס תאוצה בשל חוזק המדפים. צביעת הארונות היא דרך מצוינת שבה אפשר לשלב איכות עם מראה יוקרתי.
● ווי תלייה- ווי תליה יכולים לשנות מראה מפשוט ליוקרתי באמצעות צביעה פשוטה
● כיסאות- כל כסא פשוט יקבל מראה של כסא עץ מעוצב לאחר הצביעה.
● כוורות התלויות על הקיר- אפשר לצבוע את כוורות האכסון בגוונים של החדר.
בדרך זו אפשר לשנות את כל מראה הבית מבלי ליצור חור גדול בתקציב.
טכניקה נוספת מומלצת, היא לחדש רהיטים ישנים בסגנון עתיק: עבודת נגרות קלה, צביעה.

הדפס על זכוכית

דרך טובה לשדרג את המראה הביתי, היא באמצעות שימוש בזכוכית ווטרינות. ארונות זכוכית מוסיפים למראה הביתי. באמצעות הדפס על זכוכית, המראה הביתי יקבל מראה יוקרתי המזכיר בתי מלון. ניתן להדפיס הדפסים שונים על הזכוכית. חשוב מאוד לשמור על אחידות ההדפסה.

הסתרת צנרת מערכת המיזוג

חשוב מאוד להסתיר את צנרת המיזוג. המומלץ הוא לבנות תעלת גבס, ובתעלת הגבס להוסיף שקעי תאורה. חשוב שהתעלה מגבס תהיה מותאמת לעיצוב הכללי של הסלון, רק באמצעות קבלן גבס או קבלן שיפוצים מומחה תוכלו לעשות זאת בצורה מקצועית.

עיצוב מחדש של הבית
הוספת פרגולת עץ למרפסת

הוספת פרגולה למרפסת פתוחה, תתן לבית אווירה כפרית. אפשר לבנות פרגולה מעץ, ואפשר לבנות פרגולה מאלומיניום צבועה בגווני עץ. פרגולה מאלומיניום תהיה עמידה בפני חום וקור.

שדרוג חצר הבית

החצר היא לפני הבית, חצר מטופחת תיתן רושם חיובי על כל עיצוב הבית. מומלץ לטפח את החצר. כדאי לבנות בחצר בריכה פרטית של שחייה או בריכת נוי. הבריכה תתן מראה אחר לכל החצר ותגרום לרושם חיובי על הבית כולו.