עיצוב יוקרתי לחדרי עבודה

חדרי עבודה הם מקום שבו אנשים עובדים שעות מרובות במהלך היום, וכל אחד רוצה לעבוד במקום מעוצב יפה ונעים לעין. כאשר מדובר בחדר עבודה של איש מפתח בחברה או בעסק מסויים יש חשיבות רבה לעיצוב המקום גם מהבחינה התדמיתית. עיצוב יוקרתי של חדרי עבודה מקנה למקום תחושה של בטחון ואמינות, וכאשר מתארחים לקוחות או משקיעים, או אנשים הקשורים בעסק, משדר המשרד המעוצב מקום איכותי מושקע ומצליח.

עיצוב יוקרתי לחדרי עבודה כולל כמה דברים חשובים שיש להתייחס אליהם:

  • תכנון הרצפה של המשרד – מיקום כל המרכיבים הפרקטיים של המשרד תוך שימת לב לגודל החלל וניצולו האופטימאלי בהצבת האלמנטים השונים כגון: שולחן עבודה, שולחן אירוח, סטנד של מדפסת ביתית, ארון ו/או כוננית לספרים או מסמכים שונים, מקומות אחסון נוספים וכדומה.
  • תכנון התאורה במשרד – כל משרד חייב להיות מואר. בדרך כלל חשוב שיהיה חלון גדול, כדי לאפשר לאור השמש לחדור פנימה, ויש לחשוב גם על תכנון התאורה הפנימית, על גופי התאורה הנכונים, הצללת החלונות כשיש שמש ישירה וכדומה.
  • תכנון טכנולוגי – כל משרד זקוק למכשירים אלקטרוניים שונים, בין אם זה מחשב נייח או נייד, מדפסת ביתית, מקרן וידאו, מערכת שמע, מסך הקרנה, מסך טלויזיה וכדומה. יש לתכנן את כל הפרטים הללו שיהיו מחוברים באופן אסתטי, ללא יצירת אווירה של חדר מלא כבלים וחוטים בכל מקום.

עיצוב החלל של המשרד

מדפסת ביתיתעיצוב יוקרתי של משרד עבודה לוקח בחשבון את כל המרכיבים שנמנו למעלה, ומאחד אותם לסגנון עיצוב מיוחד, שנקבע לפי אופי המקום והעסק. תכנון יוקרתי של משרד עורך דין העוסק בפלילים יהיה שונה ממשרד של מנכ"ל חברת סטארט אפ צעירה ודינאמית וכיוצא באלה. כדי להגיע לעיצוב יוקרתי בכל סגנון שהוא, יש לבחור את הקו המוביל של המקום – קו מאד מודרני המאופיין ברהיטי מתכת וזכוכית, או קו יותר חם וקלאסי של רהיטי עץ מלא וכהה וכדומה. לרהיטים שבמשרד יש להתאים את גופי התאורה באותו הסגנון, וכך לגבי בחירת צביעת החדר, תליית תמונות או הצבת חפצי אמנות בחדר, הצבת עציצים או צמחייה בחדר, בחירת וילונות או אמצעי הצללה אחרים וכדומה.

על מנת להשלים את האווירה היוקרתית בחדר, ניתן להזמין גימורי גבס מיוחדים לתקרת החדר, כדוגמת קרניזים מאד אסתטיים בגימורים שונים, תקרה צפה, או תקרה מונמכת עם אלמנטים של תאורה שקועה וכדומה.

בחירת מכשור למשרד

גם בחירת המכשור למשרד יכולה למצב אותו כמקום יוקרתי. בחירת מדפסת ביתית אסתטית במיוחד יכולה להוות פריט עיצובי חשוב, מכיוון שמדפסות תופסות מקום רב. וכך גם לבחירת מסך ההקרנה או מסך הטלויזיה שיוצבו בחדר. אם נחוץ לכם מכשור נוסף יש להתייחס לכל אחד מהפריטים כחלק מהעיצוב, ולחפש כאלה שישתלבו בסגנון החדר באופן אופטימאלי.

נכתב באדיבות בית דפוס בירושלים פרינטיב

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *