עיצוב חדר הרחצה בסגנון יוקרתי בלי לבזבז כסף

אחת התהיות שעולות באופן קבוע קשורה תמיד לעיצוב של חדר הרחצה בבית. מצד אחד, זה חדר שחשוב שיהיה נעים לשהות בו, ושתהיה בו תחושה טובה. מהצד השני, אתם לא רוצים להוציא המון כסף על העיצוב של החדר- וזאת למרות שאתם מעוניינים בעיצוב יוקרתי! אז איך אפשר להוציא סכומים סבירים, ועם זאת ליהנות מעיצוב יוקרתי? הנה כמה טיפים מנצחים:

הדרך לעיצוב יוקרתי ולא יקר

חדר אמבטיה
● השקיעו בהתקנת מקלחונים – באופן כללי, אם רוצים חדר רחצה יוקרתי, תמיד כדאי להתקין בו מקלחונים מעוצבים. היתרון של מקלחונים הוא קודם כל בעיצוב שלהם – דלתות זכוכית חלקות למשל, יוצרות מראה יוקרתי ואיכותי מאד. מצד שני, המחיר של מקלחונים נחשב לנוח מאד, ומדובר על הוצאה של כמה מאות שקלים בלבד. מבחינה זו, המחיר נוח יחסית, והתמורה היא פשוט עצומה. לעתים די ולהשקיע במקלחונים בלבד!
● מגבות לחדר הרחצה – תתפלאו, אבל הסוד לעיצוב מוצלח הוא לפעמים בפרטים הקטנים. האם חשבתם לשדרג את המגבות שיש בחדר הרחצה? אפשר לזרוק את המגבות הצבעוניות והמלוכלכות עם כתמים שנראות כמו סמרטוט. במקום זה, משקיעים סכום קטן ורוכשים כמות יפה של מגבות לבנות וצחורות בגודל בינוני. התחושה של מגבות נקיות ולבנות היא כאילו אנחנו בבית מלון – וכל זה בהשקעה קטנה מאד!
● עציצים בחדר האמבטיה – אפשרות נוספת להשקעה היא אף לחשוב ולהציב צמחיה בתוך חדר הרחצה שלכם! עציץ קטן ליד הכיור יכול לחולל פלאי לעיצוב של החדר כולו. הוא נותן תחושה טבעית ויוקרתית מאד לחדר, והעלות? בסך הכל כמה עשרות שקלים.
● החלפת הנורה – הסוד לעיצוב יוקרתי נעוץ לפעמים בתאורה הנכונה. זה הזמן להחליף את הנורה הישנה בנורות חדשות, איכותיות, שיציפו את החדר בתאורה רכה ונעימה.

ואפשר גם לשמור על התקציב

היתרון בהתקנה של מקלחונים, החלפת התאורה, ועדו פעולות שהמלצנו לכם עליהן, הוא שמדובר על פעולות שלא יגרמו לכם לחור בכיס. בסך הכל, בהוצאה של כמה מאות שקלים, אתם תוכלו לבצע שינוי חד במקלחת שלכם, בלי שיש צורך בשיפוץ!