עיצוב החצר עם סככה

סככה אחת יכולה לעשות הבדל גדול ואם אתם לא מאמינים לזה, פשוט תתקינו סככה בחצר שלכם. סככה יכולה לעשות שינוי כה משמעותי בעיצוב ובנוחות כך שלא תאמינו איך לא קניתם אותה קודם. כיצד צריך לבחור את הסככה המתאימה ביותר לעיצוב בחצר ועד כמה היא באמת משפיעה?

הסככה מוסיפה תיחום וצורה

כבר כשמסתכלים על הסככה החדשה ששמתם בחצר מבינים עד כמה היא משמעותית כיוון שהיא מוסיפה צורה לחצר. אין ספק שגם חצר ללא סככה בכלל יכולה להיות מעוצבת ונפלאה לישיבות אך בסופו של דבר הקירוי תורם מאוד. אמנם לא מדובר על תקרה בנויה אך כאשר יש תיחום כלשהו בחלק העליון מרגישים שהמקום הרבה יותר מסודר וזה תורם לעיצוב שלה בעיני כולם. כמובן שיש גינות או חצרות שלא יהיו יפות עם סככה אך בדרך כלל זה כי בחירת הסככה הייתה רשלנית ולא מקצועית.

בחירת סככה שתשתלב בעיצוב

כדי שהסככה לחצר שלכם תשתלב בצורה טובה אתם חייבים לבחור אותה לפי כל האלמנטים שכבר קיימים בחצר. אם אתם מתכננים לקנות סככה לחצר כחלק משיפוץ כללי שאתם עושים בה אז אתם יכולים לבחור כל סככה שהיא ואז לשנות בהתאמה. עם זאת רוב הלקוחות יקנו את הסככה לחצר שהעיצוב שלה כבר מושלם ואז יש צורך לבצע התאמה לסגנון, לסוג הרהיטים, לצבעים השולטים בגינה, למחסן הגינה אם קיים וכן הלאה. ההתאמה הזו לא תהיה מסובכת אך היא חייבת להיות עמוקה ולהיכנס לפרטים הקטנים ביותר. מוטב לבוא עם תמונה של החצר כאשר מתייעצים לגבי בחירת הסככה.

מגוון רחב של דגמים לבחירה

יש כל כך הרבה סוגים של סככות לחצר כך שאתם לא יכולים לומר שאין לכם יכולת תמרון בבחירה. אתם יכולים לקבל איזה מרווח שאתם רוצים לבחור איזו סככה שאתם רוצים כאשר יש רשתות צל לצד פרגולות, שמשוניות לצד גגות הזזה וברזנטים והרשימה עוד ארוכה. לכל אחת מהסככות הללו יש עוד כמה דוגמאות ולכל דוגמה יש כמה צבעים ולכן כל מה שאתם צריכים זה לפנות לבחירה מספיק זמן.