עיצוב הבית עם רצפת בטון מוחלק דקורטיבית

למה רצפת בטון מוחלק?

בטון מוחלק הוא פתרון דקורטיבי מומלץ עבור עיצוב חלל הפנים של בתים פרטיים. עיצוב עם רצפה מן הסוג הזה מגלמת שורה ארוכה של יתרונות:

א. עמידות בפני שחיקה – השימוש בבטון מוכיח שאסתטיקה לא חייבת לבוא על חשבון פונקציונאליות. הבטון הוא גם מרשים, מחמיא ודקורטיבי וגם עמיד בפני שחיקה. הוא אידיאלי עבור בתי משפחות עם תינוקות וילדים ומתאים לשדרוג דירות שכורות. הבטון מורכב ממשטח אחד גדול וחזק ואין צורך בהתקנה מסובכת של הצמדת חלקים זה לזה.

ב. גימור – היתרון הדקורטיבי הגדול ביותר של בטון מוחלק בא לידי ביטוי בגימור. ניתן לצבוע את הבטון בגוונים שונים לפי העדפות מעצב הפנים, לצרוב אותו בשיטות מתקדמות ולהוסיף גימור מבריק או מט.

ג. אחזקה – מריחה של ציפוי אפוקסי על משטח בטון מוחלק מקנה לו עמידות כימית וחוסכת את הצורך בהוצאות אחזקה. הבטון שומר על המראה הדקורטיבי המקורי לאורך שנים. הוא אינו דורש טיפול מיוחד, חסכוני בטווח הקצר והארוך ועדיף על פני פתרונות ריצוף מסורתיים.

טיפים לעיצוב חלל הפניםבטון מוחלק

החלטתם לעצב את הבית עם רצפת בטון מוחלק? יש כמה טיפים שיכולים לעזור לכם. מטרת ההחלקה היא להפוך את רצפת הבטון לישרה ויפה אך הפילוס מבוצע עם אמצעים טכנולוגיים וציוד מכני כבד. קחו בחשבון את תשתיות החשמל והאינסטלציה ובררו האם יש צורך בפינוי חלק מהחדרים לצורך יישום הריצוף החדש. בנוסף, נצלו את הרכות של הבטון בזמן היציקה כדי להטביע בו דוגמאות דקורטיביות שונות. תוכלו גם להשאירו חלק ולשלב אותו עם סגנון עיצוב מודרני ותעשייתי.

טיפ לא פחות חשוב הוא ליישם בתוך רצפת בטון מוחלק דקורטיבית גם צבעים המתאימים לעיצוב החלל המרכזי. הדגש במקרה הזה הוא על יצירת חלל הרמוני, בו הצבעים מתכתבים אחד עם השני ולא משתלטים על האווירה הכללית. ריצוף בטון מושך הרבה תשומת לב ויש לו נוכחות. לכן עדיף ליישם צבעים עדינים ולבצע גימור חלק. מבחינת מיקום ספציפי, הבטון מתאים לכל חדרי הבית לרבות הסלון, חדרי השינה והמטבח.