עיצובים בעץ, להתחבר אל הטבע

בא לכם לרענן מעט את מראה הדירה? מצוין! על מנת לרענן מעט את מראה הדירה לא חייבים לרוץ לשבור קירות ולשפץ, ניתן לעשות זאת גם בדרכים פחות אגרסיביות עם קצת מחשבה יצירתית. שיפוץ הבית עשוי לעלות לכם בכסף רב ובהרבה כאבי ראש, ולמעשה ריענון של המראה יכול להיעשות גם בשדרוג של פרטים קטנים שיוצרים בסוף שינוי גדול. ריהוט חדש לפינת האוכל, החלפה של המזנון בסלון, רכישה של פרטי קישוט שונים ועוד, כל אלו יכולים להעניק לכם בדיוק את מה שאתם רוצים. אם אתם מעוניינים ללכת צעד אחד קדימה וליצור מראה ייחודי ומעניין, עיצובים בעץ הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו. אלו הן למעשה יצירות אומנות יוקרתיות אשר מיושמות על גבי סוגים שונים של עצים עתיקים, אשר הפכו פופולאריות במיוחד בשנים האחרונות.

כיצד לבחור מעצב?

על מנת לרכוש עיצובים בעץ ברמה גבוהה מומלץ מאוד לבחור בקפידה את המעצב אצלו אתם מעוניינים לעשות את העבודה. הנה לכם מספר פרמטרים חשובים אשר יסייעו לכם בבחירה:

עיצובים בעץ של כל רהיט אפשרי• ניסיון: תחום האומנות הוא תחום רחב ביותר, הכולל מגוון רחב של אומנים אשר מנסים להתפרנס בכבוד מן היצירות שלהם. אולם, כשם שלא תלכו לפסיכיאטר לקבל תרופה לשפעת, ולרופא עיניים על מנת לבצע ניתוח לב, כך גם לא רצוי שתבחרו באמן אם הוא אינו מנוסה בתחום העיצוב בעץ. הניסיון בתחום הזה חשוב ביותר, והוא מלמד את האומן כיצד הכי נכון לעבוד עם העץ, איזה סוג עץ מתאים ליצירת רהיטים, וכמובן כיצד לשמר את יצירת האומנות בטווח הרחוק. אמנים רבים יכולים לנסות לבצע יצירות כאלו, אך ההמלצה היא לרכוש מוצרי עץ שונים רק מהמנוסים מבניהם.

• אחריות על העבודה: העץ הוא חומר רגיש מאוד לשינויי טמפרטורה, ויצירות עץ עדינות יכולות גם להישבר בקלות. אמן מכובד ומנוסה, אשר בטוח בטיב היצירות שלו ובאיכותן, יציע להעניק לכם אחריות לטווח זמן מסוים בעבור הפריט שתרכשו.

• מחיר: אומנות בעץ עשויה להיות יקרה לרכישה. לכן, לפני שאתם מוציאים את מיטב כספכם בצעו סקר שוק בין האמנים השונים, בררו את המחירים בעבור הפריט לו אתם זקוקים, ובחרו בהצעה המשתלמת ביותר.

עיצובים בעץ, מוכן או מוזמן?

עיצובים בעץ ניתן לרכוש בשתי צורות עיקריות: בדוכנים בשווקים השונים, או אצל אומנים אשר מכינים פריטים בהזמנה אישית. רכישה בהזמנה אישית אמנם עשויה להיות יקרה יותר, אך היתרון הגדול שלה הוא שתוכלו לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים, ללא פשרות, ובעיקר שתוכלו לדעת כי מדובר ברהיטים או בחפצי אומנות איכותיים אשר נשמרים גם לטווח הרחוק.

רכישה חכמה

עיצובים בעץ עשויים להיות חפצי אומנות יקרים לרכישה. אולם, בעת הבחירה חשוב מאוד שלא תבחרו בהצעה הזולה ביותר, מאחר והיא עשויה להעיד על טיבו ואיכותו של הפריט. בחרו בחוכמה, ותוכלו ליהנות מחפצים מעניינים ויוקרתיים בביתכם.