ספסלים מעוצבים במסגרת תכנון ריהוט הגינה

ספסלי גינהכל גינה מעוצבת חייבת להכיל לפחות ספסל אחד או שניים כחלק מריהוט הגינה. ספסל עץ מוצק נחמד נושא נופך של איכות נצחית. הוא מעניק לגינה את הקסם שלה וגם מזמין את בני הבית ואורחיהם לעצור, לשבת, להירגע וליהנות מהאוויר הצח. כשבוחרים ריהוט גינה, חשוב לבחור היטב את הספסל, תוך בחינת שלושת השיקולים העיקריים: איכות; גודל; ועיצוב.

גם המחיר נכנס לרשימת השיקולים בתכנון ריהוט גינה, אך ברוב המקרים, מחיר ואיכות הם שני הצדדים של אותה מטבע. יש הרבה אמת בפתגם העתיק: "אתה מקבל את מה שאתה משלם". לכן, כשמנסים להעריך את איכות המוצר, אחד הסמנים הכלליים לאיכות, הוא המחיר.

הדעות הקדומות שפוגעות ברהיטי עץשיוף עץ

אך אין צורך לרכוש את הספסל היקר ביותר כדי לקבל איכות טובה. המחיר מהווה שיקול עיקרי במהלך בחירת ריהוט גינה, ולעתים ניתן למצוא פינות ישיבה לגינה שהמחיר שלהן נראה טוב מכדי להיות אמיתי, והסברה השגויה המתקבלת באופן אוטומטי היא שכנראה מדובר באיכות נחותה.

אך גם ריהוט גינה המיוצר מעץ פשוט, יכול להיות איכותי. חלק מסוגי העץ מכילים תכונות שמן טבעיות ביותר, אשר מגנות על הרהיטים מפני נזקים כגון חדירת מים, היווצרות עובש או טרמיטים. גודל הספסל המיועד להצבה בגינה יכול או לא יכול להוות מקור משמעותי לדאגות. לדוגמא, אם אתם מתכוונים להציב את הספסל תחת עץ גדול בגינה, אז ההבדל בין ארבעה לחמישה מטרים בקושי יורגש.

סרט מדידה ושקט נפשי

יחד עם זאת, אם אתם מתכננים למקם את הספסל על המרפסת הקדמית, חשוב לוודא שהוא אינו חוסם את הדלת. כך שבדומה לצעד הראשון המקדים כל יציאה לקניית ריהוט גינה, חשוב להצטייד בסרט מדידה על מנת לבדוק כמה מקום בדיוק יש לכם עבור הספסל, בנקודה בה אתם מתכוונים להציב אותו.

השיקול הסופי הוא סגנון העיצוב של הספסל בו אתם מעוניינים. קיימים ספסלים סטנדרטיים עם משענת או ללא משענת. בנוסף, קיימים עיצובים פחות ופחות משוכללים המשמשים להרכבת משענת הספסל. חשוב גם לבחון מקרוב את המושב.

קצת ייעוץ מקצועי אף פעם לא מזיק

חלק מהמושבים של הספסלים שטוחים לחלוטין, בעוד שאחרים מכילים רכיבים אשר נועדו להפוך אותם לנוחים יותר. אם אתם מתכננים לבלות זמן רב בישיבה על הספסל שלכם, חשוב שתתייעצו עם מומחי ריהוט גינה כדי להבין איזה סוג ספסל יתאים לכם היטב.

יועצי עיצוב פנים יסייעו לכם לבחור את פריטי ריהוט המתאימים היטב לסגנון העיצוב של הבית והגינה, כך שכל הרהיטים יתחברו בהרמוניה משלימה. חשוב לקבל ייעוץ מקצועי על מנת להחליט לגבי הגודל הנבחר של כל רהיט, בהתאם למקום שיש בגינה, מספר בני המשפחה, ילדים שגרים בבית, ובעיקר חשוב שתבחרו ריהוט גינה נכון אם אתם מתכננים לארח הרבה.