סוככים מותאמים לגינה

Pergola shade southwest style

היתרון הגדול של פתרונות הצללה הוא שניתן להתאים אותם לגינה באופן מושלם. על מנת לעשות זאת יש להתחשב במספר שיקולים:

א. צורת הפעלה – ההבדלים בין סוככים או פתרונות הצללה אחרים לא באים לידי ביטוי רק במראה החיצוני. יש משמעות גם לצורת ההפעלה והאופן בו היא מתאימה עבור הגינה. במידה ומדובר על גינה גדולה אפשר להיעזר בצורת הפעלה חשמלית, שתחסוך מאמץ וזמן. מנגד, עבור חלון קטן או מרקיזה בפתח היציאה לגינה אפשר להתקין פתרון הצללה בהפעלה ידנית.

ב. דקורציה – כדאי שפתרונות הצללה יתאימו לגינה גם מבחינה אסתטית. היום אפשר לבחור בין סוגים רבים של בדים, מוצרים, גדלים, צבעים ועוד. דקורציה לא חייבת לבוא על חשבון יעילות והסוד הוא בין היתר לבצע התאמה בין השיקולים השונים.

ג. מידת פתיחה – ודאו כי מידת הפתיחה האפשרית של סוככים המותאמים לגינה אכן עולים בקנה אחד עם הצרכים שלכם. באופן עקרוני. מידת הפתיחה נעה בטווח של 2.5-4 מטר. בנוסף, קחו בחשבון את המשמעות של שיפוע הפתיחה כלפי מעלה ומטה.

כיצד מוודאים עמידות של פתרונות הצללה?

השימוש בפתרונות הצלללה נמשך לכל אורך השנה. בניגוד לאמצעים אחרים המקופלים במהלך החורף ומותקנים מחדש בקיץ, התקנה של מרקיזה או סוככים היא קבועה יותר. כתוצאה מכך כדאי לוודא כבר בשלב הראשון את העמידות. מבחינת הבד יש שתי אפשרויות פופולאריות: בד דראלון או בד שמשונית.

בד דראלון מיובא מחו"ל ויכול להשתלב כמעט עם כל פינת ישיבה בגינה. מנגד, בד שמשונית מיוצר לרוב בישראל, הוא עשוי שלוש שכבות של למינציה והוא עמיד בתנאי מזג אוויר קיצוניים. שני הבדים חוסמים קרינת UV ומתאימים עבור פתרונות הצללה. בחירה בבד הנכון והמתאים לצורת ההפעלה, הדקורציה ומידת הפתיחה הרצויה תבטיח את ההנאה שלכם מהמוצר.