סוגי סככות למרפסת

המרפסת יכולה להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית ובעזרת סוככים מתאימים ניתן לבלות בה לכל אורך השנה. סוגי סככות למרפסת מעלים את ערך הנכס ומשתלמים בטווח הקצר והארוך. היום ניתן לבחור סוככים מבין דגמים רבים וכך גם ליהנות מיתרונות מיוחדים:

א. סוכך זרועות – זהו סוכך המצליח לשלב בין יתרונות אסתטיים ותחזוקה נוחה. סוכך זרועות מגיע במגוון צבעים וניתן להתאים אותו לכל דרישה. הוא אידיאלי עבור מרפסות וכניסות של בתים, עסקים וחניות. סוכך זרועות משתלם מבחינה כלכלית והוא נוח לתפעול.סככה

ב. סוכך מרקיזה – זהו סוכך המציע הצללה מפני שמש וגשם. הוא יכול לשמש בתור אלמנט דקורטיבי בבתי קרקע ודירות בבניינים גבוהים, הוא מתאים מבחינת מידות למרפסות ולחצרות ויש אפשרות להזמין אותו בדגם מתקפל.

ג. סוככים חשמליים – הדור הבא של סוגי סככות למרפסת מבוסס על שימוש במנגנון חשמלי. סוככים חשמליים מופעלים עם שלט או כפתור ייעודי, אפשר להרים ולהוריד אותם בשניות ספורות והם אידיאליים לבתי משפחות עם ילדים. סוככים חשמליים הם פתרון הצללה לשנים רבות וההתקנה שלהם פשוטה וקלה. בנוסף, קיימת אפשרות של שילוב מנגנון פתיחה חשמלי וידני בסוכך אחד לצורך שליטה מלאה.

ד. סוכך קבוע – זהו סוכך עשוי שלדת מתכת אל חלד או אלומיניום. הוא מעוצב עם אפשרויות דקורטיביות רבות אך קבוע וללא אפשרויות פתיחה וסגירה. היתרון של סוכך קבוע בא לידי ביטוי ביכולת לכסות שטחים רחבים. יתרונות נוספים של סוכך קבוע הם עמידות והתאמה גם למרפסות החשופות לרוחות חזקות.

התאמה אישית של סוגי סככות למרפסת

לא חייבים לבחור סוככים מתוך קטלוג קיים ותמיד ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע לטובת התאמה אישית. ההתאמה היא חלק בלתי נפרד מבחירת הסוכך והשימוש בו לאורך זמן. במהלך התאמת סוככים למרפסת יש להביא בחשבון את המידות, את הצרכים ואת אופי השימוש. כדאי להגיע למצב בו הסוכך מעניק הגנה גם למרפסת וגם לציוד ולריהוט.

סככות מגנות על המרפסת מימי שמש או גשם. אפשר להשתמש בהן כדי לנצל את השטח הפנוי ולמצות את פוטנציאל הנכס.