סוגי דלתות פנים

אם בעבר אנשים השקיעו בעיקר בדלתות החוץ של הבית, הדלתות אשר אחריות גם על האבטחה של הבית ומעניקה ביטחון רב יותר ליושבים בתוכו, היום יותר ויותר אנשים מבינים כי חשוב להשקיע גם בדלתות הפנים בבית. דלת פנים הינה דלת אשר יכולה להשפיע רבות על המראה של הבית, על האקוסטיקה בבית ועל הנוחות של יושבי הבית ולכן חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבחירה של דלת פנים עד שתהיו בטוחים כי אתם בוחרים את הדלתות הנכונות והטובות ביותר עבור הבית שלכם.

דלתות אטומות לרעשים

אם אתם רוצים להעניק פרטיות לכל אחד מבני הבית, אם אתם רוצים להעניק לכל אחד את הפינה השקטה שלו, בין אם זה ללימודים, פיתוח תחביבים, אירוח חברים או כל דבר אחר, כדאי לכם לבחור דלת פנים אטומה לרעשים לכל אחד מבין חדרי הבית. דלת כזו תוכל לאפשר לכל אחד את הפרטיות שלו וגם תעניק לבית עצמו שקט רב יותר, מבלי שהרעשים של כל אחד מבין הבית נבלעים אחד בשני.

דלתות פנים

דלתות עמידות במים

אם אתם נוטים לשטוף את הרצפה עם כמויות גדולות של מים, או שאתם רוכשים דלתות פנים לחדרים לחים כמו חדר האמבטיה, כדאי לבחור דלתות עמידות במים. דלתות כאלו יוכלו להחזיק מעמד למשך זמן רב יותר בבית שלכם ובמקום להחליף דלתות לאחר מספר שנים בודדות אתם תוכלו להישאר עם אותן דלתות איכותיות במשך שנים רבות וללא כל בעיה.

צורת הפתיחה של הדלת

כאשר מדובר בדלתות פנים ניתן לראות שני סוגים עיקריים של דלתות אשר ניתן למצוא היום – דלתות פנים אשר נפתחות בפתיחת כנף, הדלתות המוכרות לכולנו, ודלתות הזזה. דלתות הזזה מתאימות בעיקר לחדרים קטנים ומקומות בהם פתיחה של דלת כנף תגזול מקום מהחדר או מהחלל הקטן והצפוף בלאו הכי ולכן מדובר בפתרון אידיאלי עבור בתים קטנים. כמובן, עבור שני הסוגים של הדלתות ניתן למצוא היום מגוון רחב של עיצובים שונים כך שתוכלו להתאים את המראה של הדלת לעיצוב הבית שלכם ולהשלים את המראה של הבית באופן אסטטי ומיוחד.

דלתות עם צירים נסתרים

אם יש לכם ילדים קטנים בבית כדאי מאוד להתקין דלתות עם צירים נסתרים. הדלתות עם הצירים הנסתרים מונעות מצב בו האצבעות יכולות להיתפס במרווח בין הצירים לבין הדלת ומדובר בפתרון בטיחותי חשוב מאוד לבתים עם ילדים קטנים. בנוסף, דלתות עם צירים נסתרים הינן דלתות עמידות יותר מול בלאי ודלתות כאלו ניתן לפתוח באופן מלא – 180 מעלות.
את כל הפרמטרים הללו אתם חייבים לבדוק לפני שאתם רוכשים דלתות פנים לבית כך שתבצעו רכישה נכונה וחכמה.