מערכות VRF לבית מעוצב חדש

מערכות מיזוג VRF פועלות על עיקרון של שינוי נפח זרימת הקירור ולכן הן מתאימות גם לבתים פרטיים. במערכות מיזוג מן הסוג הזה יש מדחס מיוחד בשם אינוורטר, שאחראי על שינוי תפוקה באופן רציף בהתאם לדרישות המאיידים.

השינוי מתבצע בזכות שינויי תדר המנוע והוא מבטיח שורה ארוכה של יתרונות:

בקרת טמפרטורה

בבית החדש שלכם כבר לא תצטרכו לרדוף אחרי המזגן כדי לשמור על טמפרטורה קבועה. מזגני VRF מסוגלים לשמור על הטמפרטורה המוגדרת לאורך זמן, ללא סטיות ותוך יצירת נוחות תרמית מקסימאלית בחלל הפנים.

הפעלה שקטה

שיפוץ דירה קיימת או מעבר לבית חדש הם הזדמנות מצוינת להשקיט את מערכת המיזוג הרגילה והמסורתית. אם נמאס לכם מהרעש של המזגן בלילה וגם השכנים כבר החלו להתלונן, זה כנראה הזמן לנצל את ההפעלה השקטה של מערכת VRF לבית.

גמישות בהתקנה

סביר להניח שהשקעתם הון עצמי גבוה במעבר ושיפוץ הבית החדש, אז לפחות תוכלו ליהנות מגמישות בהתקנה של המזגן. עם מערכות VRF ניתן להשיג התאמה מושלמת למגבלות המיקום והתכנון האדריכלי. המערכת מגיעה במגוון יחידות ואפשר להוסיף או להוריד יחידות ללא הגבלה. כמו כן, המשמעות היא התאמה לצרכים העתידיים שלכם ולתקופה שבה תחליטו לערוך שיפוץ נוסף.

מה הקשר בין הוצאות שוטפות בבית החדש לבין מערכות VRF?

העלות הראשונית של מערכות VRF לבית החדש עשויה להיות גבוהה יותר בהשוואה למזגנים הרגילים. יחד עם זאת, זו השקעה משתלמת לטווח הארוך. ראשית, עלויות ההקמה הגבוהות מוחזרות בתוך שנים בודדות בזכות עלויות אחזקה נמוכות. מערכות אלו עמידות מאוד, הן לא סובלות מבעיות מיוחדות ולא תצטרכו לשלם אלפי שקלים בהפתעה בגלל מזגן שלא מקרר בעיצומו של הקיץ הישראלי.
שנית, היתרון הגדול ביותר של מערכות VRF הוא חיסכון בצריכת החשמל. המערכת מסוגלת להפחית בעשרות אחוזים את צריכת החשמל החודשית בגלל ההפעלה האוטומטית של המאייד. החיסכון הזה בהוצאות החשמל לא בא על חשבון הביצועים, והוא רק מוכיח עד כמה חשוב לשדרג את המיזוג מיד עם הכניסה לבית.