מכונות שטיפה לבתים ולעסקים

מכונת שטיפה מנצלת לחץ מים גבוה על מנת להתמודד עם כל סוגי הלכלוך ולהבריק משטחים. ניתן להשתמש בה בבתים ובעסקים למגוון רחב של מטרות:
• ניקוי חצרות וחללי כניסה חיצוניים
• שטיפת רכבים פרטיים, מסחריים או תעשייתיים
• שטיפת מכונות
המכונות נפוצות גם בקרב חברות ניקיון ואין צורך בכוח פיזי כדי להשתמש בהן. הן חוסכות בזמן ומאפשרות להסיר כתמים ישנים ממשטחי מתכת, ברזל, אלומיניום ועוד.

איך בוחרים מכונות שטיפה?

על אף העוצמה הגבוהה של המכונות, בעלי בתים ועסקים צריכים לבחור אותם בצורה נכונה. הנה למשל מספר פרמטרים שאליהם כדאי להתייחס:

גודל ואביזרים נלווים

לקוחות פרטיים ובעלי בתים זקוקים למכונות קטנות יותר מאשר עסקים ומפעלי תעשייה. מלבד הגודל, הלקוחות נדרשים לבחור את המכונות לפי סוג האביזרים שאותם ניתן לחבר. רוב המכונות מסופקות עם אקדח לחץ, שני קני התזה ("דיזות") וצינור לחץ שמגיע באורך שונה בכל דגם. התאמה לצרכים ולאופי העבודה הצפוי ישדרוג את השימוש במכונה ויעזרו לחסוך בהוצאות חשמל ומים.

לחץ מים

הפרמטר העיקרי להשוואה בין מכונות שטיפה לבתים ועסקים הוא לחץ המים. הלחץ נמדד במונחי "בר" והוא מציין את ההספק שניתן להפיק מהמכונה. ככל שלחץ המים גבוה יותר כך המשמעות היא עוצמה גבוהה, ולשימושים תעשייתיים כדאי לבחור מכונה עם לחצים של 190-250 בר לפחות.

יצרן

כמו עם כל מכונה אחרת, גם בתחום השטיפה והניקיון מומלץ להשוות בין דגמי חברות ויצרנים. לכל יצרן יש יתרונות וחסרונות אחרים שאמורים להיות מגולמים במכונות. יצרנים גדולים ימכרו את המכונות במחיר גבוה אך יעניקו תקופת אחריות ארוכה ושקט נפשי, בעוד יצרנים לא מוכרים עשויים לפתות את הלקוח עם מחיר אטרקטיבי אבל בתמורה לקושי בהשגת חלקי חילוף.

מכונות שטיפה

בסופו של דבר, לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והתעשייתי יכולים לנצל את היתרונות של מכונות שטיפה לשימושים שונים רק לאחר הגדרת צרכים ומטרות. רצוי להשוות בין הדגמים השונים ולקבל המלצות מאנשי מקצוע. אפשר להתרשם מכל מכונה על סמך המפרט הטכני ולפי חוות דעת של לקוחות קודמים.