מיזוג אוויר תעשייתי במבני משרדים

מערכת מיזוג תעשייתית היא הכרחית לכל מוסד ציבורי או בית עסק בעולם. דמיינו לעצמכם, להיכנס לבית חולים ובו אין מיזוג אוויר? לא ניתן לתפוש דבר שכזה, היות ואנו כה מורגלים להימצאותם של מערכות המיזוג התעשייתיות בחיינו.

חשיבות מערכת מיזוג תעשייתית איכותית להיגיינה

בהתאם לדוגמא שניתנה לעיל, אחד האלמנטים החשובים ביותר הנותרים מוגנים באמצעות מערכות מיזוג תעשייתיות, הוא עניין ההיגיינה. כידוע, חיידקים ובקטריות מתרבים בעיקר בתנאי חום ולחות ובחללים סגורים- דבר מה שיכול לקרות בקלות בכל מוסד ציבורי שהוא אילולא הימצאותה של מערכת המיזוג התעשייתית. המזגן התעשייתי למעשה מייצב את הטמפרטורה ומייצר סירקולציה של אוויר בחלל הגדול כך שלמעשה, שומר על ההיגיינה והבריאות של אלו שנמצאים בתוכו. בנוסף, המזגן התעשייתי מייצר אווירה נוחה ונעימה למבקרים, העובדים והלקוחות במוסדות ובעסקים השונים. דמיינו להיכנס לחנות חמה מאד בקיץ- אין זה דבר משביר פנים הגורם לרצות להישאר בפנים. כך תבינו את חשיבות הטמפרטורה והמזגן התעשייתי.

סוגי מערכות מיזוג אוויר תעשייתי

ישנם סוגים רבים של מערכות מיזוג אוויר תעשייתי, הנבדלים זה מזה במאפיינים של המזגן- בעוצמה שלו, בתפוקה, בצריכת החשמל שלו, ביצרן, במחירו וכד'. בבואכם לרכוש עבור עסק או מוסד מזגן תעשייתי עליכם למפות את כלל הצרכים, המגבלות והמאפיינים הרלוונטיים לכם בכדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ולבחור במזגן התעשייתי העונה על כל הדרישות שלכם בדיוק כמו שצריך. סוג המזגן התעשייתי שתבחרו נגזר לחלוטין מהמאפיינים השונים של המרחב והצרכים. לדוגמא, אם נמשיך בדוגמא איתה התחלנו, בית חולים הוא מרחב שעליו להיות קריר בכל עת, לאור ריבוי החיידקים והמחלות בו. בנוסף, בית החולים הוא מקום גדול, מסועף עם הרבה חדרים שונים, לכן יש צורך במזגן תעשייתי אותו ניתן לווסת במיקומים שונים במרחב. מאפיין חשוב נוסף, הוא תפוקת המזגן. בית חולים למשל, הוא מקום שפועל ופתוח לציבור 24 שעות ביממה, שבעי ימים בשבוע לאורך כל ימות השנה, לכן על המזגן התעשייתי המותקן בו להיות מזגן המסוגל לתת תפוקה גבוהה במיוחד ועליו לא להישחק במהירות.

באדיבות מילניום מיזוג אוויר – מערכות מיזוג אוויר