מחסני עצים – אין סוף אפשרויות עיצוב

תכנון המחסנים בצורה יעילה

ראשית כל, תכנון מחסני עצים מצריך עבודה מורכבת, אשר כוללת ידע טכני ועיצובי רב. מובן כי בעלי המחסן ידרשו, לפני שאר הדברים, סביבת עבודה נוחה וראויה. הרצון של מרבית בעלי המחסנים הוא ביצירת מרחב עבודה אשר ינצל בצורה מקסימלית את השטח הקיים לאחסון יעיל של חומרי הגלם.

פנייה למעצב פנים מומלץ העוסק בתחום חשובה מאוד בהליך התקין והסדיר לעיצוב פנים של מחסנים

מובן כי גם לדקורציה עצמה יש משקל חשוב בעיצוב פנים לכל מחסן שהוא – ואם בעבר לבעלי המחסנים היה חשוב לאכלס את העצים גרידא, הרי שכיום רבים מעוניינים להעניק פן ייחודי למחסן שלהם ומתייחסים אליו כאל אזור ייחודי. מעצב פנים אמין אשר מתעסק בעיצוב מחסנים, בין אם מדובר בעיצוב מחסני ענק ובין אם מדובר בעיצוב מחסנים פרטיים קטנים, יציג בפני לקוחותיו את פרטי העבודה המלאים ויערוך תיאום ציפיות אל מול בעל הנכס.

למחסני עצים יש תפקיד שימושי רב, ויש להתאים בצורה אופטימלית את גודל המחסן לכמות אותה הוא אמור לאכלס

קיימות אופציות שונות למחסני עצים, בין אם גדולים ובין אם קטנים, אולם לכולם צריכים להיות מאפיינים שיאפשרו אחסון כמויות גדולות של עץ. רצוי לבנות את המחסנים באזורים שרחוקים ממוקדי בערה פוטנציאליים, וכן רצוי לבנות את המחסן באופן כזה שיאפשר פתח גדול מספיק להכנסת העצים. כמו כן, רצוי שפנים המחסן יהיה לח מספיק על מנת למנוע נזקים שונים לחומרי הגלם.

אסטרטגיה כלכלית וחשיבותה בבחירת מעצב פנים מתאים.

מובן כי להיבט הכלכלי יש חשיבות בבחירת כל שירות מקצועי. עם זאת, לעיצוב הפנים יש חשיבות לטווח הזמן הארוך. בחירה במשרד עיצוב איכותי, אשר גובה סכומים הגונים על מתן שירותיו – חשובה גם למניעת נזקים כלכליים פוטנציאליים עתידיים (כמו למשל בשיפוץ מחדש של המחסן בעקבות תכנון או בנייה שאינם נעשו בצורה מקצועית). אין זה מפליא, אם כן, שבעלי מחסנים רבים מעדיפים להשקיע משאבים גדולים כבר בהתחלה בתכנון המחסן על מנת להכינו לקראת הצורך שלשמו הוקם. תקלות בעיצוב ובבניית המחסן עשויים לגרום לבעיות רציניות לבעל הנכס.