מחדשים את הבית? אל תשכחו את האינטרקום

יש לא מעט אלמנטים שונים ומגוונים כאלה ואחרים אשר יש לקחת בחשבון בזמן שאתם עוסקים בתכנון של עיצוב הבית שלכם. בהקשר זה נראה כי לא נהוג לקחת בחשבון את אמצעי הבטיחות, הפיקוח והבקרה כאשר מרהטים את הבית, אך מדובר בטעות ללא כל צל של ספק. התחשבות בכל האלמנטים המשפיעים על העיצוב היא חלק בלתי נפרד מסגנון הדקורציה המודרני. רק בצורה כזו ניתן להשיג הרמוניה מושלמת בין דלתות הכניסה, החלונות, הריצוף, הקירוי ועוד. במילים אחרות, בפעם הבאה שבה אתם מרהטים את הבית כדאי שתתייחסו גם לשילוב מערכות אינטרקום על מנת להשיג מראה מושלם, ולא פחות מכך.

היתרון של מערכות המבוססות על קו תקשורת חוטי הוא האפשרות לנהל שיחות בין חדרים וחלקים שונים של אותו בניין. השימוש במערכת פשוט ויעיל, הוא אינו דורש הוצאות גבוהות ויש לו משמעות ארוכת טווח מבחינת תחושת הביטחון. מערכות אלו אידיאליות עבור בתים פרטיים של משפחות וניתן למצוא אותן גם במשרדים וסביבות עסקיות.אינטרקום

כללים לריהוט נכון

הנה כמה כללים שיאפשרו לכם להביא לידי ביטוי את העיצוב המשלב מערכות תקשורת בתוך הבית:

א. הקצו מקום מיוחד למערכת על הקיר – אל תשתמשו בכל קיר בבית בתור מוקד הבקרה של מערכת אינטרקום. הקצו מקום מיוחד עבור המערכת וכך תוכלו ליהנות מפונקציונאליות רבה. בנוסף, תוכלו לשלב על הקיר תמונות, הדפסים או עיטורים שישנו את האווירה בחלל.

ב. אל תשכחו את החיבורים – זכרו כי כל מערכת תקשורת מחייבת חיווט מלא של הבית או המשרד. רכשו רהיטים שיכולים להסתיר את החוטים, את נקודות החשמל ואת שאר נקודות ההזנה.

ג. שמרו על הוראות הבטיחות – הימנעו בכל מחיר מהצבת עציצים או מקרבה עודפת של אינטרקום אל נקודות ומקורות מים. שמרו על הוראות הבטיחות גם במהלך רכישה של הרהיטים וכך תוכלו לחסוך מעצמכם נזקים בלתי הפיכים.

לסיכום, ריהוט של הבית יכול להפוך לחוויה נפלאה. כל מה שצריך לעשות הוא לחשוב על הפרטים הקטנים ולהשתמש בעקרונות עיצוב הרמוניים.

נכתב באדיבות: אביגדורי עודד ואילנה – אינטרקום ודלתות כניסה