מה חשוב לדעת בנוגע לרכישה של ריהוט קש?

כאשר אתם מעוניינים לבחור ריהוט לבית שלכם, יש לכם מגוון רחב מאד של אפשרויות, ואין ספק שהבחירה הראשונה שעליכם לעשות, היא בנוגע לחומר הגלם שממנו יהיה מורכב הריהוט שלכם. אפשר לבחור היום באופציות הרווחות, של ריהוט מעץ או ממתכת. עם זאת, אנו מזמינים אתכם לבחון את האופציה הייחודית ויוצאת הדופן של ריהוט קש.

רהיטי קשכאשר מדובר על ריהוט שעשוי מקש, הכוונה היא לרוב לכסאות ישיבה מסוגים שונים, ולעתים מדובר גם על שולחנות אוכל קטנים, שמשולבת בהם שזירה של קש, ולעתים מדובר אפילו על ספות שעשויות בחלקן מקש. חשוב מאד לזכור, כי הקש הוא חומר ייחודי, ולכן כשאתם בוחרים ריהוט שעשוי מקש, יש כמה תכונות ייחודיות של הקש, שי שלקחת בחשבון, כדי שאתם תוכלו לבחור את הריהוט האיכותי שיתאים לצרכים שלכם.

רהיטי קש- פרמטרים לבחינה

  • מידת השזירה – ברוב המכריע של המקרים, ריהוט קש יהיה מורכב בעצם משזירה של קשים אחד בשני, כך שהם יוצרים את הצורה של הרהיט. יש תפקיד חשוב מאד לאופן השזירה, ולמידת החוזק שלו. כשאתם בוחרים את הריהוט שלכם, שימו לב האם השזירה היא איכותית, והאם הרהיט יכול לעמוד בעומסים שונים. לרוב, הקש עצמו יהיה אחיד ברמתו, אבל מה שבעצם יעשה את ההבדל היא מידת המקצועיות של השזירה שלו.
  • לפנים או לחוץ? – בעקרון, אם אתם רוכשים ריהוט קש רגיל, הרי שהוא מתאים רק בתור ריהוט פנים. הסיבה לכך היא הרגישות של הקש לתנאים של רטיבות, ומהצד השני גם לחשיפה ישירה לשמש. עם זאת, אין זה אומר שאי אפשר לבחור כלל ריהוט שעשוי מקש, שישמשו אתכם כרהיטי גינה, מרפסת או בחצר. אלא שכאשר אתם בוחרים את הריהוט הנ"ל, שימו לב שהוא מותאם באופן אישי לתנאי חוץ. יש כיום אפשרות לבחור רהיטים מקש שמתאימים בתור ריהוט חוץ, שישמש אתכם למשך שנים. יש לשים לב במקרים הללו שלא חושפים את הקש לגשם, ובמידה והקש נרטב – יש לשלוח את הרהיט לטיפול מתאים נגד התפתחות של עובש.
  • ניקוי הרהיט – אין ספק שריהוט שעושי מקש הוא יפה במיוחד, אבל כמו כל ריהוט – גם אותו צריך לנקות מפעם לפעם. ניקיון של רהיטים מקש הוא ייחודי, שכן בשל שיטת השזירה, יש לעתים פינות שמעט מורכב להגיע אליהן. ההמלצה שלנו אליכם, היא לעשות שימוש במברשות אבק עדינות ודקות, שיאפשרו לכם לבצע ניקיון גם ברווחים שבין השזירה של הקש, ולבצע מעבר כללי עם מטלית לחה – יותר מכך לא צריך.

לפנות למקום מקצועי

חשוב מאד לציין, שבמידה ואתם רוכשים ריהוט קש עבור הבית שלכם, יש לפנות למקום מקצועי בלבד, שמתמחה במחירים של רהיטים מקש. כפי שאתם רואים, הקש הוא חומר ייחודי אשר מצד אחד הוא יפה מאד, אך הרכישה שלו היא שונה מאד מרכישה של רהיטים אחרים. לכן יש לפנות לגורם מקצועי שיסביר לכם בפירוט, איך לטפל בריהוט הקש שלכם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על ריהוט עתיק

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *