מדריך לרכישת ארונות הזזה

ארונות הזזה הפכו להיות ברירת מחדל עבור הצרכן הישראלי שמעדיף ארון גדול ומאסיבי יאפשר לו ליהנות משטח אחסון רב ועיצוב מיוחד, יחד עם חיסכון משמעותי במקום. כיצד לבחור את ארון ההזזה הטוב ביותר? הנה מדריך קצר שיסביר לכם לעומק.

למדוד את השטח הפוטנציאלי לארוןארונות הזזה

לפני שממהרים לבחון את הדגמים השונים בקטלוג הארונות של החברות השונות, חשוב למדוד את השטח. אחרי שתמדדו את השטח שיש לכם בחדר ותנסו להבין כמה ממנו אתם מעוניינים להקדיש לו, כאשר החלפת ארון זו הזדמנות נהדרת להגדיל אותו ולקבל שטח אחסון רב יותר, להקטין אותו ולהגדיל את החדר או לשנות לגמרי את עיצוב החדר ואת מיקום הרהיטים. אחרי מדידת השטח תגיעו מוכנים יותר לבחינת הקטלוגים וסקר השוק יהיה פרודוקטיבי יותר כאשר תוכלו לבחון גם את האפשרות להקים גומחה מגבס במיוחד לארון, פתרון עיצובי נפוץ בימינו.

מה הגודל של הארון המיועד?

הדרך הכי טובה להחליט על גודל ארון ההזזה הבא שלכם היא להשוות לארון הנוכחי. ככל הנראה יש לכם ארון בגדים כלשהו וזה הזמן להשוות ולהבין האם אתם צריכים ארון קטן יותר או ארון גדול יותר. לפני שאתם ממהרים לרצות עוד שטחי אחסון, תיקחו בחשבון שככל שיהיו לכם יותר שטחי אחסון בארון כך תרצו למלא אותם והתהליך המחשבתי שלכם צריך להיות הפוך. ארונות הזזה יכולים לחסוך לכם מקום רב ולא תמיד צריך ארון גדול במיוחד.

כמה דלתות יהיו לארון?

כאשר בוחרים ארונות הזזה בסופו של דבר מגיעים לשלב שבו צריך לבחור את עיצוב הארון כאשר העיצוב משפיע מאוד גם על השימושיות שלו, בעיקר בנושא אחד: כמות הדלתות. לרוב, כמות הדלתות תנוע בין 2 ועד 4 כאשר הבחירה היא עניין של עיצוב ופרקטיקה. 2 דלתות ייתנו לכם עיצוב עדין יותר כאשר 3 או 4 דלתות יכולות להיתפס כאלגנטיות יותר אך זה תלוי בהעדפה האישית. כמו כן, ההעדפה האישית שלכם היא שתחליט מה יהיה לכם יותר נוח, מידור לשני חלקים, שלושה או ארבעה. כמו כן, גודל הארון יקבע האם בכלל האפשרויות של 3 או 4 דלתות רלוונטיות.

מאפיינים מיוחדים

חשוב לדעת כי ארונות ההזזה מגיעים עם מגוון עיצובים ומאפיינים, כך שאתם יכולים לבחור בארון האידיאלי עבורכם. לדוגמא: ישנם ארונות הזזה אשר משולבים עם מראה או זכוכית, ישנם ארונות בצבעים בהירים או כהים ובעוד מגוון עיצובים וטקסטורות. מעבר לעניין העיצובי חשוב לרכוש ארון איכותי, פרמטרים שיכולים להודיע על איכות הם מדפים איכותיים מחוזקים באלומיניום, מנגנון סגירה שקטה כשכל זה מגובה במתן אחריות ארוכת טווח.