למה עיצוב הסלון חשוב ומה הוא אומר על בעלי הבית ?

עיצוב סלון נתפס בעיני רבים כתהליך משמעותי וחשוב כאחד, שכן הסלון מהווה את אחד החדרים המרכזיים ביותר בבית, השונה באופיו מיתר החדרים בו, מה שהופך את תהליך העיצוב למאתגר עוד יותר.
שכן, הסלון הוא המקום בו מתכנסים ומבלים בני המשפחה הן לצפייה משותפת בטלוויזיה והן כבילוי בשעות הפנאי, הסלון משמש אף כמקום האידיאלי והאטרקטיבי לאירוח.
בנוסף לכך, עיצוב סלון הבית משקף ולו מעט את אופיים של דיירי הבית ואת סגנונם האישי. את עיצוב הסלון רצוי לבצע תוך סיוע במצבי פנים מקצועיים אשר ידעו לנצל כל חלק וכל חלל בסלון באופן פרקטי ואידיאלי, אשר יובילו לכדי סלון המעוצב באופן ייחודי ויוקרתי ולאווירה חמימה ומזמינה.

Luxurious interior


טיפים לעיצוב הסלון…למראה עשיר ומזמין



כפי שידוע סלון מעוצב משקף ומעיד רבות על בני הבית ועל עיצוב הבית כולו  והוא זה שישפיע רבות על אווירה הרמונית ומזמינה., על כן, על תכנון ועיצוב הסלון להתבצע בצורה שקולה ומחושבת תוך התייחסות למספר פרמטרים חשובים בניהם: עמידה בתקציב שהוקצה לטובת תכנון ועיצוב הסלון, התייחסות למבנה הסלון ולממדיו וכמו כן, עיצוב סלון שיענה על הדרישות והצרכים המשותפים של בני הבית.
עיצוב סלון מכיל בתוכו מספר מרכיבים עיקריים אשר כולם יחדיו משתלבים לכדי מראה מושלם ומרשים.

סגנון עיצובי – טרם תחילת פרויקט עיצוב הסלון, חשוב להגדיר לעצמנו את סגנון העיצוב אותו נרצה לשלב בזמן עיצוב הסלון, תוך התייחסות והתחשבות בדרישות בני הבית.
ניתן להבחין במספר סגנונות עיצוב בניהם סגנון קלאסי, מודרני וכפרי.
תכנון ועיצוב תאורה – בזמן עיצוב ותכנון תאורה יש להתייחס לכמות האור הטבעית שנכנסת אל חלל הסלון ולבחור בתאורה המתאימה והנכונה שתאפשר שהייה נוחה ונעימה.
ניתן למקם בחדר הסלון תאורה מרכזית ולשלב גופי תאורה נוספים שיאפשרו משחקי אור בחלל הסלון, בן אם בבחירה תאורת עמוד, תאורה נסתרת/שקועה ועוד.
בחירת הריהוט – המרכיב העיקרי והדומיננטי בסלון היא פינת הישיבה את אותה יש לבחור בהתאם לסגנון העיצובי הנבחר, על פי ממדי החלל, מספר הנפשות בבית. על פינת הישיבה להיות בעלת נוחות מקסימלית מעבר למראה היוקרתי והעשיר.
בנוסף, מומלץ לבחור בריהוט שמאפשר ניקיון פשוט ונוח על אחת כמה וכמה שמדובר בבית עם ילדים.
עיצוב קירות  – ישנם מספר אפשרויות מקובלות לעיצוב קירות הסלון, כאשר עיצוב קירות באמצעות טפטים לסלון הפך במרוצת השנים לאחת השיטות הנדרשות והמבוקשות ביותר בקרב מעצבי פנים ולקוחות פרטיים.
שימוש בטפטים מקנה לחלל מראה ייחודי ויקרתי והופך את הסלון לחלל מעניין שנעים להיות ולשהות בו.
אלמנטים עיצוביים נוספים  – את הסלון ניצן לעצב ולאבזר בשלל אלמנטים עיצוביים אשר יתרמו למראה וישפיעו על האווירה כגון: שימוש בכריות נוי, תליה של תמונה/מראה .מיוחדת על קיר הסלון, התקנה של וילון מעוצב וכיוצא בזה.