לישון כמו בני מלוכה: חידוש מיטה זוגית

אם מצד אחד אתם רוצים לחדש את המיטה שעליה אתם ישנים כי אתם חולמים על מיטה מלכותית שיהיה לכם כיף ונעים לשכב עליה, ומצד שני לא רוצים להיכנס להוצאות מטורפות על קניית רהיטים –  אתם יכולים לעשות זאת זה במחיר הרבה יותר נמוך. המשיכו לקרוא עד הסוף, ותגלו איך גם אתם יכולים לישון על מיטה מלכותית, בלי להגדיל בצורה משמעותית את סעיף ההוצאות.

איך עושים את זה? רוכשים בסיס למיטה!

בסיס מיטה הוא התשתית הראשונית שלכם שעליה תוכלו להרכיב את מיטת החלומות שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לרכוש בסיס איכותי, שיאפשר לכם להרכיב עליו מזרון, וזה לא משנה אם זה יהיה מזרון חדש או המזרון הקיים שלכם, ופשוט לישון על מיטה חדשה לגמרי, בלי להוציא הרבה כסף.

 

מהו, בעצם, בסיס למיטה?

בסיס למיטה הוא החלק שעליו מניחים את המזרן שעליו ישנים. יש סוגים רבים של בסיסים, ביניהם בסיסים עם רגליים, בסיסים שטוחים, בסיסים מתכווננים, בסיסים עם ארגז מצעים ועוד. על הבסיס עצמו, כאמור, אתם מניחים את המזרון, ומעצבים לכם את המיטה בדיוק כמו שאתם רוצים שתיראה.

 

סוגים שונים של בסיסים

  • בסיס למיטה עם ארגז מצעים – נוח מאוד לשימוש, שכן מספק לכם לא רק מקום להניח בו את גופכם כשאתם הולכים לנוח ולישון, אלא גם מקום לאפסן את המצעים שלכם, שכרגע לא נמצאים בשימוש.

 

  • בסיסים למיטה מחומרים שונים – היום אפשר להשיג בסיס למיטה העשוי מעץ, כזה העשוי ממתכת וכזה שהוא כולו מצע קשיח המרופד בבד. הבסיסים הפופלאריים ביותר בישראל אם עדיין בסיסי העץ, אם כי ניתן לראות היום יותר ויותר אנשים שבוחרים במשטחים בעלי ריפוד הבד.

מיטה זוגית

לא משנה איזה בסיס למיטה תבחרו – בכל מקרה תשלמו הרבה פחות מהמחיר שתשלמו על מיטה חדשה, ועם בחירה נכונה של בסיס, של מזרן ושל מיקום המיטה בחדר – תוכלו להגיע לרמת עיצוב זהה לזו שהייתם משיגים לו הייתם רוכשים מיטה חדשה.

לסיכום – בסיס למיטה מאפשר לכם לחדש את המיטה שלכם, בין אם היא מיטה זוגית ובין אם זו מיטת יחיד, ולעצב אותה כך שתיראה ממש כמו חדשה ותוסיף הרבה מאוד למראה הכללי של החלל.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לרכוש בסיס למיטה מחברה המתמחה בתחום ואשר מציעה לכם מבחר גדול של בסיסים, מתוכם תוכלו לבחור את זה שמתאים בדיוק לצרכים ולהעדפות האישיים שלכם.

ואם תניחו על בסיס למיטה מזרון אורטופדי עבה ותעטפו אותו, את השמיכה ואת הכריות בסט מצעים יוקרתי ומפנק, תוכלו גם אתם להרגיש בני מלוכה של ממש. בהצלחה!