לחדש את הרצפה בעזרת פרקט למינציה

מגיע הזמן שבו אתם מבינים, שהגיע הזמן לחדש את הרצפה שלכם, והגיע הזמן לעבור לריצוף חדש. עם זאת, אתם לא רוצים בהכרח לשבור את כל הריצוף הקיים, ואתם גם מחפשים פתרון שיהיה זול יחסית. אם כך, מדוע שלא תשתמשו בפרקט למינציה למשימה זו? פרקטים למינציה הם פרקטים אשר עשויים ממילוי מלאכותי ולא מעץ אמיתי – אך הם נראים כעץ אמיתי לכל דבר ועניין. הם נחשבים פשוטים יחסית להתקנה, לא דורשים תחזוקה רבה, זולים יותר מפרקטים מעץ טבעי, וניתן לעתים גם להניח אותם מעל תשתית קיימת של ריצוף, כך שתוכלו להשתמש בפרקטים הללו לטובת חידוש הריצוף שלכם.

במה כדאי להתחשב בתהליך הריצוף?

● האם זהו אזור עם מים? – כשאתם מתקינים פרקטים למינציה, כדאי לשים לב האם זהו אזור שאמור להיות רווי במים באופן קבוע. כך למשל אם תרצו לחדש את הריצוף באזור המטבח שלכם. יש לשים לב לכך כי רוב הפרקטים שעשויים מלמינציה, אינם עמידים בפני מים. עם זאת, שינם דגמים מיוחדים שכן עמידים – ולכן חשוב לציין זאת בפני האדם שמוכר ומתקין לכם את הפרקטים.

● חידוש בתוך פרקט קיים – אחת השיטות האהובות מאד על אנשים, היא כמובן לחדש את ריצוף הפרקט שלהם, וזאת באמצעות פרקטים למינציה. היתרון הוא שכך אפשר גם להמשיך ולהשתמש בחלק מהריצוף הקיים, אך להסיר את החלקים המיושנים שכבר עומדים להיסדק – ולהתקין במקומם פרקט למינציה חדש. יש לוודא עם מתקין הפרקטים שהמשימה הזו היא כמובן אפשרית, וכדאי לבחור בפרקטים בגוון המתאים לפרקט שכבר קיים – ולוודא כי החיבור הוא אפשרי.

● האם נצטרך לחדש אותו בעתיד? – אחד מהיתרונות הברורים בחידוש הרצפה שלכם בעזרת פרקטים למינציה, הוא שמדובר על ריצוף שיישאר כעת לשנים רבות קדימה. פרקט הלמינציה הוא ריצוף שאיננו מפונק ולא דורש תחזוקה מיוחדת מעבר לניקיון קבוע. זהו פרקט שיכול גם להיות חשוף לשמש יותר מפרקט עץ, ואיננו דורש תחזוקה יוצאת דופן.

לקבל מראה חדש במחיר נוח

כמובן שהמחיר הזול יחסית של הפרקטים הללו אף הוא קורץ ללא מעטים מאתנו ואתם מוזמנים להצטייד בפרקט הלמינציה אשר יתאים לכם.