כשאלומיניום ועץ נפגשים

כשאתם עומדים לעצב את המטבח שלכם, יש חומרים שמיד תחשבו לשלב – כך למשל, העץ הוא תמיד חומר שכדאי להשתמש בו לעיצוב המטבח, וכיום גם הזכוכית והברזל הפכו להיות חומרים נפוצים מאד לעיצוב מטבחים. עם זאת, אנו באים להציג לכם זווית חדשה ומרעננת על עיצוב המטבח שלכם. האם חשבתם עד כמה קל וראוי לשלב אלומיניום בעיצוב המטבח שלכם?

 

האלומיניום הוא חומר שאנו מכירים היטב מעיצוב חלקים אחרים בבית שלנו – אבל גם במטבח, הוא יכול להיות לעזר רב, וכיום לא מעט מהפריטים והחפצים שיש במטבח, מורכבים מאלומיניום!

 

אלומיניום למטבח

 אז היכן נפגוש אלומיניום במטבח?

  • המקרר – אחד הפריטים המרכזיים במטבח שלנו הוא כמובן המקרר. המקרר הוא כמובן מכשיר פונקציונלי מאד שאי אפשר בלעדיו, אבל מעבר לשימוש שלו צריך גם להתייחס להשפעה שלו על עיצוב המטבח. זה לא מקרי שיש כל כך הרבה דגמי מקררים, למרות שהם עושים את אותה העבודה בדיוק – משום שכל אחד מהם ישפיע אחרת על עיצבו המטבח שלכם. אפשר לבחור כיום מקררים אלומיניום איכותיים במיוחד, שהמראה שלהן הוא מתכתי ומבריק, ויכול להשתלב בצורה נהדרת גם במטבחים בעיצוב מודרני, אך גם בעיצוב כפרי – המקררים הללו יוצרים שילוב מתאים דווקא בניגודיות היפה שלהם.
  • המזנון – במטבחים רבים, נהוג לשלב מזנונים במרכזו של המטבח. זהו בעצם המזנון, כ"אי" בתוך המטבח, שמאפשר גישה נוחה יותר, וחלוקה נוחה יותר במטבח וגם מאפשר משטח להכנת אוכל וגם אכילתו. ברוב המקרים, השטח העליון של המזנון יהיה עשוי מחומרים כמו שיש או עץ – אבל בחלקים אחרים שלו, אפשר ואף רצוי לשלב אלומיניום! אפשר לשלב למשל דלתות מאלומיניום, או אפילו ידיות מאלומיניום לדלתות, וכן לשלב אותו בחלק התחתון של המזנון באופן כללי, שכן הוא יכול ליצור עיצוב יותר מודרני ויותר מושקע למטבח שלכם.
  • פרזול במטבח – מוצרי פרזול רבים שנמצאים בסביבת המטבח, עשויים באופן טבעי, מאלומיניום. כך למשל, הידיות שיש לכל הארונות במטבח שלכם – מורכבות לרוב מאלומיניום. גם הידיות שיש למגירות הן מאלומיניום ברוב המקרים.
  • אלמנטים נוספים של אלומיניום במטבח – יש עוד לא מעט מוצרים במטבח שעשויים מאלומיניום, אך קשה לאגד אותם לכדי קטגוריה אחת. כך למשל, אתם תוכלו לראות שאפילו מחזיק הסכינים המגנטי שלכם – משלב בתוכו את האלומיניום שהוא חומר חזק במיוחד. גם בכל מה שנוגע לקופסאות שונות במטבח לאחסון – אלו יכולות להיות עשויות מאלומיניום איכותי מאד. את האלומיניום אפשר למצוא כמובן גם בחלונות המטבח, ואפילו במנדפים שמותקנים במטבח.

 

יש לכם לא מעט אפשרויות!

אם לסכם, האלומיניום נמצא באמת בכל מקום במטבח, אם רק רוצים שהוא יהיה שם. מדובר על חומר שהוא חזק ועמיד במיוחד, הלחות לא משפיעה עליו, וגם לא הקור או החום. לכן, הוא מושלם לסביבה מאתגרת כמו המטבח, וכמובן תורם לא מעט לעיצוב המוצלח והמושקע שלו.