כסאות בר לכל סגנון עיצוב

רכשתם ספה לסלון, מיטה לחדר השינה, וגמרתם לרהט את חדר הילדים. עכשיו הגיע הזמן למצוא כסאות בר שיתאימו לסגנון העיצוב של הבית שלכם. כסאות אלו משפיעים באופן משמעותי על האסתטיקה הכוללת של המטבח או פינת האוכל, וחשוב שתוודאו שבחרתם את הדגם הנכון שמתאים לעיצוב הבית שלכם, על מנת להשלים את עיצוב הפנים של הבית.

אנשי מקצוע מתחום העיצוב עוזרים לכם לבחור סגנונות של כסאות בר שתאהבו, ומלמדים אתכם איך להשקיע תשומת לב בסגנון, בתפקוד ובעיצוב\ כהיבטי המפתח לבחירת הכיסאות המושלמים לבית שלכם. הנה מה שמחכה לכם כשאתם בוחרים כסאות בר:

תתפלאו, אבל יש אנשים שאוהבים, למשל, כסאות בר תעשייתיים

מסגרת פלדה חזקה עם רגלי עץ הופכים את פינת הבר שלכם למושלמת. חומרה חשופה נותנת לכיסאות האלו תחושה כפרית עם גימור שיק.

רוצים שהעיצוב התעשייתי יהיה קצת עליז יותר? הטיפ האהוב על מעצבי פנים רבים הוא להוסיף ריפוד מתחת לרגלי הכיסאות, על מנת להוסיף להם ממד וגם להגן על הרצפות שלכם, כך שתוכלו להציב אותם על שטיחים ולהשיג סגנון וינטג' שמשלים את העיצוב.

סגנון עיצוב כפרי

אם אתם אוהבים סגנון עיצוב אופנתי, כסאות בר מעץ הם מושלמים בשבילכם, עם גימור של עץ כגיבוי.

הרגליים הגבוהות של הכיסא הופכות אותו כמתאים לשולחן מטבח גבוה. כדי להשלים את סגנון העיצוב הכפרי, הוסיפו מדפים מעץ מעל דלפק המטבח, והניחו עליהם ספלי קפה או כלי חרס.

זוהר שובה לב לא משאיר מקום לטעויות

פליז מלוטש, מושב מעוגל, ועיצוב מרהיב יגרום לכל האורחים שלכם לקנא בכם, וידגיש סגנון עיצוב יוקרתי.

החיסרון היחיד לסוג זה של כסאות בר הוא הטביעות שהם עשויים להשאיר על הרגליים אם אתם לובשים מכנסיים קצרים או חצאים. על מנת להתמודד עם בעיה זו, הוסיפו כריות עור על המושבים.

אם ההעדפה שלכם היא לעיצוב פנים מסורתי, תוכלו למצוא את הכיסאות המתאימים לכם

רגלי עץ טבעי ומושב צבוע קלאסי עם מסגרת בצורת קשת מספקים מראה נצחי לכל מטבח שמעוצב בסגנון מסורתי. כשאתם מעצבים את המטבח שלכם, תוכלו לשדרג אותו עם ארונות תואמים בסגנון וינטג' דקורטיבי.

הקסם של סגנון עיצוב גלובלי: אין צורך לנסוע רחוק כדי לקבל את המראה הזה

כסאות בר במסגרת עץ אלון, מלווים בפרטים הכרוכים בחבלים, מעניקים להם מראה ארצי של עבודת יד, במחיר שהוא אמנם גבוה, אבל משתלם!

עכשיו, שיש לכם מקום בתקציב, פנקו את עצמכם עם כמה יצירות אמנות בינלאומיות. פריטי עיצוב אמנותיים ישלימו נהדר את עיצוב הפנים של הבית, והתוצאה תהיה מסנוורת!

טיפ בונוס: האם יש הרבה תנועה ליד הבר שלכם?

אם אתם מתכננים להציב כסאות בר באזור הומה בבית, מומלץ לבחור כסאות גדולים שזמינים בגבהים משתנים, בסגנון מסחרי, עם מושבים גדולים יותר שמאפשרים קיבולת משקל גבוהה יותר.