כל מה שצריך לדעת על כסאות מנהלים

רהיטי משרד הם חלק בלתי נפרד מהסביבה הניהולית. בעזרת רהיטים ברמה גבוהה ניתן להשיג שורה ארוכה של יתרונות ולשנות את אופי החלל. לרהיטי ישיבה לדוגמא יש שימושים שונים והם בעיקר נועדו לעבודה בצורה ארגונומית ולמניעת כאבי גב. יחד עם זאת, כיום יש לרהיטים מן הסוג הזה ערך מוסף שבא לידי ביטוי במספר דרכים:

א. נופך מקצועי – אחת הדרכים הטובות ביותר להבחין בין סביבת העובדים הזוטרים לבין סביבת הניהול היא באמצעות הריהוט. מי שרוצה להקנות למשרד נופך אמין, מקצועי ורשמי צריך לבחור היטב כסאות מנהלים ולשים לב לפרטים הקטנים.כסא מנהלים

ב. נוחות – מנהלים נמצאים על רהיטי הישיבה למשך שעות ארוכות ברצף. הם משתמשים בהם כדי לעבוד מול המחשב, לנהל ישיבות ולערוך שיחות מול ספקים, לקוחות ועובדים. הנוחות היא ערך עליון בבחירת הריהוט וכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות.

ג. עמידות – רהיטים איכותיים שיכולים לשרת את החברה ואת המנהלים לאורך זמן גם יבטיחו חיסכון בהוצאות. אלו רהיטים המיוצרים לפי תווי תקן מחמירים, בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ותוך דגש על עיצוב ופונקציונאליות. העמידות של כסאות מנהלים נמדדת לאורך שנים ואסור להקל בה ראש.

כך תבחרו כסאות מנהלים

יש מנהלים שיודעים כיצד להשתמש בפתרונות ישיבה על מנת להגביר את המוטיבציה של העובדים. במקרים כאלה צריכים המנהלים לבחור היטב כסאות איכותיים, נוחים וכמובן עמידים.

בשלב הראשון חשוב להבין שהמושב והגב לא חייבים להיות מקשה אחת: אלו שני חלקים שאמורים לספק ורסטיליות ולכן הזווית ביניהם מאפשרת התאמה אישית לצרכי העובד. בשלב השני אפשר לבחור רהיטים על פי קו אסתטי מסוים, ליצור אחידות עם הפתרונות הדקורטיביים במשרד וגם לשמוע את חוות הדעת של העובדים בעצמם.

מבחינת גודל, המידות של הרהיטים קובעות את הנוחות שלו במהלך הישיבה. מצד שני, כדאי להשאיר מקום גם להעדפות אישיות. המנהלים יכולים לשבת על הכסאות ולבדוק את הנוחות והתמיכה לגב. במידה והנוחות מספקת, ניתן לרכוש סדרת רהיטים וליהנות ממחירים אטרקטיביים ונמוכים.