כל המסמכים והתוכניות להגשה בבניית בית

בניית בית היא לא תהליך פשוט מבחינה מעשית, וודאי שלא גם מבחינה ביורוקרטית

עבור מי שרוצה לבנות את הבית הראשון שלו, והכוונה היא כמובן לא לאדריכל שמנוסה בתהליך זה אלא לאדם הפרטי שמבצע את התהליך הזה עם הקרקע שהוא רכש, בניית הבית תהיה ככל הנראה תהליך מסובך למדי.

האתגר בתהליך זה הוא רב תחומי – מדובר בהשקעה כלכלית עצומה, בתהליך מקצועי שעבורו צריך שירותים ואנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, וכמובן שגם ידע נרחב בכל הדרישות הביורוקרטיות של מסמכים ותוכניות להגשה עבור בניית הבית. לעתים נדמה שעבור כל המסמכים השונים שדרושים לתהליך זה נדרש מכון העתקות אור פרטי – ואנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר בתחום זה.

כל המסמכים והתוכניות אותם אתם צריכים להכיר ולהגיש בתהליך בנייה של בית

  • מפה טופוגרפית ומצבית – זהו המסמך הראשון אותו צריך להגיש, והוא למעשה מפה שמשורטטת על ידי מודד מוסמך ומקצועי. במפה זו, שתקפה לחצי שנה, מפורטת תוכנית מיקום הבית על המגרש והשטח הנדרש לו, והיא נמסרת לאדריכל לפתיחת התהליך עצמו.תוכניות הגשה במכון העתקות
  • בקשה למתן היתר בנייה –על בקשה זו והתוכניות שבה חתומים מהנדס הבניין, האדריכל, בעל המגרש וגם הגורם הבטיחותי המאשר את הממ"ד. תוכנית מפורטת זו, שכוללת תוכנית אדריכלית, תוכנית קומות, חתכים, חזיתות, חישוב שטחים, תוכנית ממ"ד ועוד – תוגש בארבעה עותקים לעירייה או המועצה המקומית כאשר עותק אחד מגיע חזרה אל בעל הדירה כאשר הוא מאושר וחתום.
  • טופס 4 – טופס האכלוס הממולא ומאושר לאחר בניית הבית, ובו מפורטות כל המערכות השונות, אישור סיום העבודה ואישורים אחרים, כאשר חתימה עליו מהווה את הגושפנקה הסופית ליכולת שלנו להיכנס לבית.

מכון העתקות אור איכותי יספק לכם את השירות המקיף שנחוץ להדפסת כל המסמכים והתוכניות הרלוונטיים

ניתן להבין כי עבור כל הטפסים והתוכניות השונות, אנחנו צריכים להדפיס כמות עצומה של ניירת. מכון העתקות אור איכותי, שמתמחה בתחום הבנייה, ייתן לנו את המענה האיכותי ביותר בתחום זה. חשוב להבין שכאשר אנחנו פונים למכון העתקות, גם הדפסות ייחודיות מבחינת גודל ודרישות ייענו בצורה המקצועית והאיכותית ביותר שדרושה לנו.