כל היתרונות של מחסן עץ לגינה

אחד החלומות היותר נפוצים הוא על בית עם גינה. אם תעצמו לרגע את העיניים ותדמיינו את עצמכם ישובים על כיסא ראטן מפנק עם כוס תה או קפה ביד כשמסביב הכל ירוק ואפשר אפילו לשמוע את הציפורים מצייצות ואת הלב מתמלא נחת, מן הסתם תבינו חיש קל מדוע כל כך הרבה אנשים רוצים בית עם גינה – ולא מעט מהם גם מגשימים את החלום.

כדי שאפשר יהיה לראות את הגינה

אבל אם תעצמו את העיניים פעם נוספת והפעם תדמיינו את החצר לא כשהיא כולה שלווה וירוק מכל עבר אלא גדושת פריטים שונים – האופניים של הילדים, מכסחת הדשא, שק דשן שהבאתם וטרם הספקתם להשתמש בו, קרשים שנשארו מהפרגולה שבניתם ועוד כמה פריטים שאתם לא מצליחים לזהות בגלל הבלגן – פתאום החלום כבר פחות קוסם. הוספת מחסן עץ לגינה תחזיר את הסדר לגינה ואת הקסם לחלום.

כדי שתוכלו ליהנות מהמחסן שנים רבות

סיבה חשובה אחת שבגללה כדאי לבחור במחסן עץ לגינה ולא באופציה אחרת (ובפרט מחסני הפלסטיק הזולים והפופולריים למדי) היא העמידות.

עץ, ובפרט כמובן כשמדובר בעץ איכותי, נהנה מעמידות גבוהה לפגעי מזג האוויר השונים ואינו מתרגש מהשמש, מגשם, מקור ומחום (ואגב, גם אם חלילה תפרוץ אש המחסן בגינה יבער בקצב איטי שיאפשר השתלטות על הבעירה), ועל כן מחסן עץ מתוחזק היטב – כשכל שנדרש מכם הוא לצבוע אותו פעם בשנה כשהצבע כבר מספק את ההגנה הנדרשת מפני ההזדקנות – ישרת אתכם שנים רבות.

בידוד מוצלח

עוד סיבה טובה לבחור במחסן עץ לגינה היא הבידוד האיכותי שהוא נהנה ממנו: אמנם פרקי הזמן בהם אנחנו שוהים בתוך המחסן אינם ארוכים ברוב המקרים, אולם גם כך העובדה שמחסן עץ אינו לוהט בקיץ ואינו קפוא בחורף מעניקה לו נקודות זכות נוספות.

השתלבות מושלמת בכל גינה

הפן הפרקטי – עמידות ובידוד – הוא בהחלט רב חשיבות, והרי אנחנו זקוקים למחסן לגינה קודם כל בהיבט הפונקציונלי, על מנת למנוע את הפיכת הגינה כולה למחסן מבולגן וכדי שנוכל ליהנות ממנה באמת. יחד עם זאת למחסן עץ ישנו יתרון משמעותי לא פחות ואולי אף יותר, והוא יופיו.

אמנם כשמדברים על מחסן קשה לנו לדמיין בראש אסתטיקה, שהרי האסוציאציה הראשונית למשמע המילה מחסן היא לא בדיוק "יופי" או "נחת", אבל מחסן עץ הוא כבר משהו אחר לגמרי, ואם תקפידו לרכוש אותו מיצרן רציני סביר להניח שהוא ייראה יותר כמו צימר קטן מאשר כמו מחסן.

בנוסף מחסני עץ, מעצם הווייתם ובזכות השימוש בחומר הגלם הטבעי, משתלבים באופן מושלם בכל גינה שהיא ולא רק שאינם פוגמים ביופיה כמו מחסן פלסטיק אלא שבמקרים רבים הם אף מעצימים את האסתטיקה של הגינה ובהתאם גם את הנחת שלנו ממנה.