כיצד נרכוש רהיטים איכותיים במחירים זולים

כאשר אנו משתמשים בצמד המילים "רהיטים איכותיים", למה אנחנו מתכוונים? האם הכוונה היא לרהיטים יקרים? או שאולי לרהיטים יוקרתיים? או אולי לרהיטים שעשויים מחומרים איכותיים? או שאולי הכוונה היא בכלל לרהיטים שממלאים את הפונקציה שלהם בצורה מושלמת ומחזיקים מעמד שנים רבות? ובכלל, המילה איכותי הפכה כבר לכל כך שגורה שכיום כל בעל מקצוע מעיד על עצמו שהוא מספק שירותי איכותי, או שהמוצרים שנמכרים בחנות לצרכי המשרד הפינתית הם איכותיים וכדומה. בואו ונחזיר את המשמעות של המילה איכותי לתחום הרהיטים ונבחן למה הכוונה.
רהיטים איכותיים הם רהיטים שמתאימים בסגנון שלהם לעיצוב הבית שלכם לפני הכל. הם יכולים להיות רהיטים מאד יקרים או מאד זולים במחיר, אבל על המראה שלהם, הצורה ורמת הבנייה שלהם להתאים לחלל שבו הם ממוקמים. רק לאחר מכן אפשר להרחיב את ההגדרה, ולהוסיף שרהיטים איכותיים מיוצרים מחומרי גלם מעולים ובגימור מושלם המקרין נוחות שימוש ואסתטיקה יוצאים מן הכלל. ממש כפי שאנו יודעים להבחין בין מכונית איכותית למכונית סטנדרטית, כך יש ללמוד להבחין בין רהיטים סטנדרטיים או המוניים וטרנדיים ובין רהיטים ברמה גבוהה. איך לומדים את זה? מהניסיון שלנו ושל אחרים.

מציאת רהיטי איכות במחירים טובים

ישנן כמה דרכים לחפש רהיטים ראויים במחירים טובים. אחת הדרכים הנפוצות היא על ידי רכישת רהיטים מתצוגה. רהיטים מתצוגה יכולים להיות מאד אטרקטיביים במחיר אבל יש לבדוק אותם היטב לפני הרכישה ולוודא כי הם לא סדוקים או חבולים, וכי כל האלמנטים חדשים ולא שחוקים. רהיטים מתצוגה ניתן לרכוש באולמות תצוגה גדולים של רהיטי חברות המייבאות או המייצרות רהיטים בארץ.
דרך נוספת לרכישת רהיטים במחירים נוחים היא על ידי ביקור בחנויות יד שנייה כמו בשוק הפשפשים שביפו ובמקומות נוספים. במקומות אלה יש להיזהר מהבטחות של המוכרים לריהוט "עתיק", ואין להתפתות לרכוש פריטי ריהוט יקרים רק על פי מילת המוכר. כבר נתקלנו בפרטי ריהוט שיוצרו בבית חרושת צרפתי בשנות השישים של המאה הקודמת שניסו למכור לנו אותו כפריט ריהוט עתיק מהמאה ה – 19. אבל, ניתן למצוא פריטי ריהוט לא יקרים מידי גם בשווקים אלה של יד שנייה.
לאלה מבינכם שממש רוצים לעשות טיול למחוזות הרהיטים בארץ תוכלו להגיע למחסני ריהוט ענקיים הממוקמים מחוץ לערים הגדולות, והכוונה היא למחסני ריהוט ישן ועתיק שנמצאים במושבים או במקומות דומים והם מתמחים בריהוט יד שנייה באיכות מעולה. לא תמיד תמצאו שם מחירים של רהיטים מתצוגה, אבל תוכלו לפתוח את הראש במחסני ענק אלה, שניתן למצוא את רובם באינטרנט.

רהיטים לבית בזול

רהיטים מתצוגה – מה לבחור?

אם החלטתם ללכת על רכישת רהיטים מתצוגה עליכם לוודא כי הרהיטים שלמים וללא פגמים. הרהיטים המומלצים לרכישה מתצוגה הם:
• שולחנות אוכל וכסאות תואמים
• מיטות וספות נוער
• ספות וכורסאות ישיבה
• שולחנות עבודה שונים
• שידות וכונניות לספרים
• ויטרינות שונות
• שידות למסכי טלויזיה
• שולחנות קפה
• וכדומה
בעת הרכישה יש לוודא האם לפריטים אלה ניתנת אחריות ולכמה זמן. רכישת רהיטים מתצוגה יכולה להיות מאד מוצלחת באם יודעים מה רוצים, ולא מחליטים על רכישתם רק בגלל מחיר המבצע.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *